حوادث

استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

استاندار یزد اعلام کرد تا اطلاع ثانوی همه دستگاه‌های اجرایی استان به جز دستگاه‌های خدمت رسان، مراکز درمانی و مدارس در روز‌های پنجشنبه تعطیل خواهند شد.

 محمدحسن پارساییان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، با اشاره به انجام امور دستگاه‌های مشمول تعطیلی روز پنجشنبه به صورت دورکار، اظهار کرد: هدف از اعمال تعطیلی دستگاه‌ها در این روز، صرفه جویی در مصرف انرژی و نیز اجرای محدودیت‌های ابلاغی برای افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق کشور است.

وی با تاکید بر رعایت الزامات مصرف ایمن و بهینه گاز و برق در دستگاه‌ها افزود: دستگاه‌ها ملزم به رعایت دمای ۱۸ درجه سانتی گراد و همچنین روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموشی آن‌ها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری هستند.

معاون استاندار یزد با اشاره به ضرورت خاموشی وسایل گرمایشی در روز‌های تعطیل گفت: استفاده از دستگاه‌های گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا، سرویس و تعمیر دوره‌ای تجهیزات مربوطه و نصب سامانه پایش هوشمند موتور خانه، مورد توجه جدی قرار گیرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد با بیان اینکه دستگاه‌ها ملزم به کاهش حداقل ۲۰ درصد مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ هستند، خاطرنشان کرد: در صورت عدم رعایت موارد، شرکت گاز ملزم به ارسال پیامک اخطار و در صورت تکرار قطع جریان گاز تا زمان اصلاح وضعیت مصرف خواهد بود.

تیم تحریریه حوادث

نویسنده حوادثی هستم که تمامی طیف رویدادها را پوشش می‌دهم. از اخبار سیاسی تا رویدادهای فرهنگی و ورزشی، همه را با اهمیت برابر می‌شمارم.
دکمه بازگشت به بالا