استان ها

اضافه شدن ۲ رشته ورزشی در دانشگاه جامع علمی کاربردی قزوین

اضافه شدن ۲ رشته ورزشی در دانشگاه جامع علمی کاربردی قزوین

دانشگاه جامع علمی کاربردی برای اولین بار در استان قزوین در رشته‌های مربیگری سوارکاری و تیراندازی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز از قزوین، محمد دوسرانیان مقدم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گفت: تربیت نیروی انسانی ماهر و کاردان در حوزه تربیت بدنی در دانشگاه جامع علمی کاربردی قزوین از سیاست‌های این دانشگاه است که می‌تواند همسو با برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان، در ایجاد تحول کمی و کیفی در زمینه‌های مختلف ورزشی نقشی تاثیرگذار داشته باشد.

وی افزود: با اضافه شدن دو رشته جدید، دانشجویان رشته کاردانی حرفه‌ای مربیگری پایه تیراندازی و کاردانی حرفه‌ای مربیگری پایه سوارکاری با هدف پرورش قهرمانان ورزشی، با گذراندن واحد‌های نظری و عملی علاوه بر آموزش مفاهیم علمی این دو رشته، نسبت به شیوه‌های نوین و استاندارد آموزش ورزش تیراندازی و سوارکاری آشنایی و مهارت لازم را پیدا کرده و می‌توانند با کسب این مدرک دانشگاهی و پس از احراز شرایط لازم، به عنوان مربی درجه ۳ در این دو رشته فعالیت کنند.

649a81495ea3f-dr.moghadam

دوسرانیان مقدم در خصوص نحوه ثبت‌نام متقاضیان در این رشته‌ها تصریح کرد: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته این دانشگاه از ۷ شهریور آغاز شده و تا ۱۳ شهریورماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: همچنین ثبت‌نام از تمامی داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی‌کاربردی برای پذیرش مهرماه امسال از ۵ شهریور تا ۱۱ شهریورماه اانجام شد.

این مدیر بیان کرد: در پذیرش مهرماه سال جاری دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد کارآفرینی و اشتغال‌زایی در استان، نسبت به ارائه ۷۰ رشته متنوع در مقطع کاردانی ناپیوسته نظیر مربیگری پایه آمادگی جسمانی، مکانیزاسیون کشاورزی، تکثیر و پرورش ماهیان، تعمیر موبایل، تعمیر و نگهداری گیربکس، نوازندگی ساز ایرانی، آرایش زنانه و پیرایش مردانه اقدام شده است.

وی گفت: در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز در رشته‌های مختلفی همچون تولید و فرآوری محصولات زنبور عسل، حقوق شرکت‌های تجاری و حقوق املاک و ساختمان اقدام شده است.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا