استان ها

افتتاح پروژه‌های شهرستان پاکدشت با حضور معاون استاندار تهران

“روایت خدمت در هفته دولت”

افتتاح پروژه‌های شهرستان پاکدشت با حضور معاون استاندار تهران

۵ پروژه مهم در حوزه‌های ورزشی، عمرانی و مخابرات با حضور محمد علیمهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در بخش شریف آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز از تهران ؛ علیمهری در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها  با اشاره به افتتاح سالن ورزشی در بخش شریف آباد شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه در اکثر روستاهای شهرستان زیرساخت‌های ورزشی از چندین سال قبل برنامه‌ریزی و به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: رشد اقتصادی یک دهه گذشته کشور و استان تهران متوقف بوده و اکنون به همت مسئولان این رشد از توقف خارج شده و در استان تهران رشد ۸ درصدی در یک سال گذشته را شاهد بودیم و به نظر می‌رسد طی یک سال آینده این رشد ۲ برابر شود.

معاون استاندار تهران به رشد تولید در استان تهران اشاره کرد و گفت: اکنون با پیگیری‌ها و رفع موانع از سوی استانداری و کارگروه ستاد تسهیل، استان تهران در زمینه رشد تولید رقم ۲.۵ برابری را تجربه کرد.

علیمهری  گفت: در این دولت تولید برق چند هزار مگاوات افزایش داشته اما با افزایش جمعیت این رقم تولید باید بیشتر شود تا تأمین برق صورت گیرد و امید است در سال آینده افت فشار با تولید بیشتر کاهش یابد و در ۲ سال آینده قطعی برق برای تولیدکنندگان نداشته باشیم.

وی در مورد تامین برق شهرک صنعتی عبباس‌آباد بیان کرد: طی جلسه با حضور وزیر و استاندار قول تأمین برق برای صنعتگران داده شد، اما عمده مشکل دیگر عباس‌آباد تأمین زمین است و برخی اراضی خلع ید شده اما هنوز زمین تحویل نشده لذا مقرر شده در فرصت ۹ ماهه مشکلات رفع و به مرحله اجرای ساخت برسد.

گفتنی است پروژه‌هایی چون زیرسازی و آسفالت معابر روستای مندکان به طول 14 هزار متر مربع و با اعتبار نزدیک به 2 میلیارد تومان، روکش آسفالت جاده بین روستایی قرمز تپه با علی آباد به طول 3 کیلومتر با اعتبار 5 میلیارد تومان و افتتاح سالن ورزشی ابراهیم آباد بعد از 13 سال با متراژ 1500 مترمربع و با اعتباری قریب به 5 میلیارد تومان است.

افتتاح فیبر نوری روستای کلین تنها روستای شهرستان که به فیبر متصل است به طول 1380 متر با اعتباری بالغ بر 190 میلیون تومان از جمله پروژه‌های مهم هفته دولت در بخش شریف آباد بود.

 

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا