استان ها

باید از ظرفیت مجمع خیرین کشور برای توسعه کرمانشاه استفاده کنیم

مجله تفریحی زیباروز/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: باید از ظرفیت مجمع خیرین کشور برای توسعه استان استفاده کنیم.

علی شعبانی، عثر امروز(دوم آبان) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با اشاره به مغفول ماندن ظرفیت مجمع خیرین کشور در استان، گفت: باید از ظرفیت های این مجمع برای توسعه استان در حوزه های مختلف از جمله گسترش و تجهیز فضاهای آموزشی استفاده کنیم.

وی در ادامه از نمازخانه های مدارس به عنوان کانون شروع فعالیت های تربیتی یاد کرد و افزود: باید به سمت تجهیز نمازخانه های مدارس برویم تا از طریق این کانون های فرهنگی در جهت پرورش انسان های در تراز انقلاب پیش برویم.

شعبانی در ادامه با بیان اینکه کیفیت بخشی به فعالیت های تعلیم و تربیت باید در برنامه آموزش و پرورش باشد، گفت: آموزش و پرورش باید به سمت انجام فعالیت های نتیجه محور برود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ارتباط گیری با بدنه مردم را یکی از مهم‌ترین ماموریت های دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و افزود: اگر آموزش و پرورش کمبودها و مشکلات را با اولیای دانش آموزان در میان بگذارد، در عین حال که امکان حل مشکلات توسط خانواده‌ها فراهم خواهد شد، از بروز نارضایتی در جامعه نیز جلوگیری خواهد شد.

وی سپس با اشاره به فعالیت چشمگیر آموزشگاه‌های آزاد در استان، گفت: امروز این آموزشگاه ها به رقیبی برای دستگاه تعلیم و تربیت تبدیل شده و گاها معلم ها و دستگاه تعلیم و تربیت را نقد هم می کنند که اصلا به نفع سیستم تعلیم و تربیت نیست.

شعبانی در ادامه از دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه معلم ساز یاد کرد و افزود: راه اصلی تامین معلم مورد نیاز دستگاه تعلیم و تربیت از دانشگاه فرهنگیان می گذرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا