استان ها

اولین جشنواره سرود شهروندی « نواشهر» در قزوین برگزار می شود

اولین جشنواره سرود شهروندی « نواشهر» در قزوین برگزار می شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: اولین جشنواره سرود شهروندی با عنوان« نواشهر» آنلاین ماه امسال در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی مجله تفریحی زیباروز از قزوین؛ حسین برجی در خصوص این جشنواره اظهارداشت: این جشنواره در شش محور حفظ اموال عمومی، صدق در کلام و رفتار، فرهنگ استفاده از دوچرخه، حفظ و گسترش فضای سبز و تفکیک پسماند از مبداء برگزار می شود.

برجی در خصوص مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: ارتقای فرهنگ شهروندی با بکار گیری ابزار هنر، ایجاد بستر لازم در ساماندهی گروههای سرود و اجرای سرودهایی با مضامین شهروندی و در نهایت شناسایی استعدادهای برتر و حمایت از هنرمندان قزوینی در عرصه سرود از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی بیان کرد: فراخوان جشنواره از اول شهریور ماه و مهلت ثبت نام تا 30 شهریور ماه تعیین شده است.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآورشد: مهلت ارسال آثار در کلان شهرها تا بیستم مهرماه و مسابقه نهایی جشنواره نیز در 30 مهرماه امسال خواهد بود.

وی بیان کرد: مراسم اختتامیه این جشنوار نیز اول آبان ماه امسال برگزار می شود.

photo_2023-08-17_07-17-48

برجی در خصوص جوایز ویژه جشنواره نیز گفت: گروه اول این جشنواره 15 میلیون تومان، گروه دوم 12 میلیون تومان و گروه سوم نیز 10 میلیون تومان جوایز نقدی دریافت می کنند.

بگفته رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین جوایز ویژه کلان شهرها نیز همین مبلغ برای گروههای اول تا سوم در نظر گرفته شده است.

برجی تصریح کرد: این جشنواره امسال در سطح استانی و بخش ویژه کلان شهرها و  در سال آینده در سطح ملی برگزار خواهد شد.

جشنواره سرود شهروندی «نواشهر» با همکاری شورای شهر و شهرداری قزوین برگزار می شود.

انتهای پیام

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا