استان ها

آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز از قزوین؛ دکتر محمد نویسنده، رییس مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این آزمون با هدف جذب کارآموز وکالت از ساعت۸ صبح جمعه سوم شهریورماه طی یک نوبت در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.

او افزود: در سطح کشور بیش‌از ۱۰۳هزار نفر در این آزمون شرکت کردند که نسبت به سال گذشته رشد ۲۴هزار نفری داشته است و این آزمون در ۹۳حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

نویسنده تاکید کرد: تمامی اقدامات لازم با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری آزمون در بالاترین سطح امنیتی و امکانات رفاهی انجام شده است و امیدواریم داوطلبان تجربه ارزشمندی از حضور در این دوره از آزمون وکالت داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: بنا بر هماهنگی های صورت گرفته نتایج اولیه ۴۰روز کاری پس از برگزاری آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود و برگزیدگان پس از اعلام نتایج از طریق اداره سنجش و ارزیابی مرکز وکلای قوه قضائیه برای بارگذاری مدارک و طی فرآیند جذب فراخوان می‌شوند.

رییس مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین در پایان اظهارکرد: مطابق تبصره یک ماده پنج قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار داوطلبانی که حداقل ۷۰درصد میانگین نمرات یک درصد حائزین بالاترین امتیاز این آزمون را کسب کردند به عنوان پذیرفته شده معرفی می‌شوند.

46

دکمه بازگشت به بالا