اجتماعی

حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال پایانی برفتنه ترکیبی آمریکایی و اسرائیلی اخیر خواهد بود

مجله تفریحی زیباروز/قم رئیس دانشگاه قم در پیامی حضور دانشگاهیان در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال را پایانی بر فتنه ترکیبی آمریکایی و اسرائیلی اخیر دانست.

بسم الله الرحمن الرحیم
همه خواهیم آمد

«… أَنَّهُمْ لَا یُصِیبُهُمْ ظَمَأٌ وَلَا نَصَبٌ وَلَا مَخْمَصَةٌ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ (توبه ۱۲۰)
هیچ تشنگی و خستگی، و گرسنگی در راه خدا به آنان نمی‌رسد و هیچ گامی که موجب خشم کافران می‌شود برنمی‌دارند و ضربه‌ای از دشمن نمی‌خورند، مگر اینکه به خاطر آن، عمل صالحی برای آنان نوشته می‌شود. خداوند هرگز پاداش نیکوکاران را ضایع نخواهد کرد.»

تاریخ انقلاب گواهی می‌دهد که پیچیده‌ترین نقشه‌های دشمنان اسلام برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی با حضور غیورانه و بهنگام ملت ایران نقش بر آب شده است. اکنون نیز که به برکت پیشرفت‌های اعجاب‌انگیز در صنایع دفاعی و نظامی، که محصول مجاهدت‌های علمی دانشگاهیان ایران اسلامی است، دشمنان انقلاب اسلامی از «جنگ سخت» و حمله نظامی به جمهوری اسلامی ناامید شده‌اند، مدتی است که با تکیه بر بنگاه‌های خبری و رسانه‌ای خود در یک جنگ عظیم ترکیبی (شناختی، گرایشی و کنشی) در تلاش‌اند تا ملت ایران را از انقلاب و مسیر تعالی و پیشرفت و استقلال خود ناامید کنند. راهبرد ایجاد شکاف داخلی و ناامیدسازی ملت و درگیری داخلی را در پیش گرفته‌اند.  

فتنه ترکیبی چند ماه گذشته، که از مصادیق این راهبرد شیطانی بود، ایجاد اختلال در نهاد علم و به تعطیلی کشاندن دانشگاه‌ها و در نهایت تقابل دانشگاه با نظام مقدس جمهوری اسلامی و جدا کردن دانشگاه از آرمان‌ها و اهداف اسلامی ملت ایران، را هدف گرفته بود. اما به برکت بصیرت و هوشمندی جامعه دانشگاهی این نقشه شیطانی، نقش برآب شد و دانشگاهیان قم، حسرت یک روز تعطیلی درس‌ها را بر دل دشمنان گذاشتند.

حضور همگانی و متراکم آحاد ملت ایران، به ویژه دانشگاهیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مشت محکمی بر دهان دشمنان ملت ایران و پایانی بر «فتنه ترکیبی آمریکایی و اسرائیلی» اخیر خواهد بود.  

ما دانشگاهیان قم دوشادوش همه اقشار مختلف مردم «شهر جهاد و اجتهاد» با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، تعهد خود را نسبت به تداوم «جهاد علمی و پژوهشی و فناوری» به منظور تعالی و پیشرفت انقلاب اسلامی اعلام خواهیم کرد.
 
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا