استان ها

داوودی در کوبا رکوردهای خوبی زد/ برنامه‌ریزی‌ ما استفاده از تمام پتانسیل‌ وزنه‌برداری است

در گفت و گو با آنا

نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: علی داوودی توانست رکوردهای خوبی را در مسابقات کوبا بر جای بگذارد و عملکردش از نظر ما خوب بود.

بهداد سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص عملکرد علی داوودی در مسابقات جایزه بزرگ کوبا اظهار داشت: با توجه به ساعت طولانی که بچه‌های ما در مسیر بودند و همچنین اختلاف ساعتی که بین کشور ما و کوبا وجود داشت علی داوودی به نسبت وزنه‌های خوبی بر جای گذاشت. البته  رقیبان سختی در آنجا نبودند و همین امر باعث شده بود تا شرایط رقابت وجود نداشته باشد و نتواند او خودش را چندان محک بزند ولی در کل رکوردهایش مناسب بود. اگر وزنه 252 کیلوگرم توسط او مهار می‌شد خیلی کمک می‌کرد تا در رنکینگ المپیک وضعیت بهتری پیدا کند. حتی در المپیک این رکورد نزدیک به مدال است.

وی افزود: هنوز برای علی فرصت زیاد است بالاخره او مدال نقره المپیک دارد و در فوق سنگین برای خودش برند و یک ورزشکار شاخصی  است که روند پیشرفتی که پشت سر می‌گذارد رو به جلو است. البته نکته مثبت در این بود که او توانست در یکضرب رکورد شخصی خودش را ارتقا دهد. این اتفاق نشان دهنده روند رو به سرعت او به حساب می‌آید.

نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری درباره رسول معتمدی عنوان کرد: رسول هم به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و پس از بازگشت به میادین از او حمایت صددرصدی انجام می‌دهیم تا شرایط خوبی برایش آماده شود.

سلیمی درباره گلایه‌های محمدپور از فدراسیون وزنه‌برداری نسبت به خودش( اینجا ببنید) تصریح کرد: ما برنامه‌ریزی‌هایی داریم که از تمام پتانسیل‌های وزنه‌برداری استفاده کنیم. سعید محمدپور قهرمان بسیار بزرگ و دوست خوبم محسوب می‌شود و راهکار ما این است از تمام ظرفیت‌های موجود در این رشته بهره ببریم. قطعا سعید یکی از این سرمایه‌های ما است که باید در کنار ما باشد تا از تجربه‌هایش استفاده کنیم.

نماینده کمیسیون ورزشکاران در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در واکنش به پاداش‌های مصوب برای ورزشکاران در پای سکوی بازی‌های آسیایی گفت: به عنوان نماینده ورزشکاران در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا بتوانیم پاداش خوبی برای ورزشکاران مدال‌آور پشنهاد دهیم هر چند همه چیز بسته به جمع‌بندی نهایی اعضای هیات اجرایی دارد که روی چه مبلغی به نظر نهایی دست پیدا کنند.

وی درباره اینکه تکلیف اردوی عربستان پیش از حضور در بازی‌های آسیایی به کجا انجامید گفت: فعلا در حال مکاتبه و رایزنی هستیم و چیزی نهایی نشده است.

دکمه بازگشت به بالا