استان ها

دستگیری ابربدهکار بانکی در گلستان

دستگیری ابربدهکار بانکی در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سال گذشته یکی از بدهکاران کلان که ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از اعتبارات استانی را در قالب تسهیلات ارزی از استان خارج کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز از گرگان؛ به مناسبت هفته قوه قضاییه نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اعضای شورای قضایی استان گلستان دیدار  و گفتگو کرد.

حیدر آسیابی در این دیدار با تشریح بخشی از اقدامات دستگاه قضایی استان در یکسال گذشته اظهار کرد: با پایان رساندن فاز حقوقی پتروشیمی استان که یکی از اقدامات مهم و شاخص دادگستری استان بود که با همراهی نمایندگان مجلس و استانداری به نتیجه رسید و هم اکنون این طرح آماده ورود به مرحله اجرا است.

وی حفظ سه هزار فرصت شغلی در بخش تولید استان یکی دیگر از اقدامات شاخص دادگستری استان برشمرد و گفت: با تعامل و همراهی دستگاه های اجرایی از طریق جلوگیری  از تعطیلی ۳۹ واحد تولیدی و احیای ۷۴ واحد تعطیل ،این امرمحقق شد.

آسیابی با تاکید بر عزم دادگستری گلستان برای شناسایی بدهکاران کلان بانکی و بازگرداندن تسهیلات به بیت المال گفت: کارگروهی به همین منظور سال گذشته در دادسرای مرکز استان تشکیل شد که در نتیجه آن ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی معوق بازگردانده شد و یکی از بدهکاران کلان که ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از اعتبارات استانی را در قالب تسهیلات ارزی  از استان خارج کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود از رسیدگی نزدیک به ۵۰۰ هزار پرونده در مراجع قضایی و شوراهای حل اختلاف گلستان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: رسیدگی به این حجم پرونده در کنار پاسخگویی دست کم روزانه به سه هزار و ۶۰۰ نفر مراجعه کننده، کار سختی است که با وجود کمبود نیرو، همکاران ما تمام تلاش خود را برای کاهش مدت زمان ریسدگی به پرونده ها انجام می دهند و یکی از چهار استان هدف کشور برای کاهش موجودی ها هستیم.

انتهای پیام

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا