استان ها

دشمن می‌خواهد نظم کشور را بر هم بزند

مجله تفریحی زیباروز/ خراسان رضوی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: دشمن در حال برنامه ریزی است و می خواهد نظم ما را برهم بزند اما رهبر معظم انقلاب در حال احیای این نظم هستند.

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی شامگاه شنبه 16 دی ماه در دوره آموزشی هیئت امنای ائمه اطهار و مقدسات کشور در مشهد گفت: جامعه ظهور کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن نقشه می کشد و می خواهد نظم ما را برهم بزند و رهبر معظم انقلاب این نظم را باز می گرداند، ادامه داد: دین نیست و نقشی در دفاع از مظلوم ندارد و از همه حمایت می کند. یمن، سوریه، خط مقاومت در برابر صهیونیست ها و… حمایت و کمک کنند.

خاموشی تصریح کرد: سردار سلیمانی با سربند یا فاطمه الزهرا(س) در دنیا پیشروی می کند و امروز یزیدی، مسیحی، سنی و… با همه شجاعت، رشادت، منش و اخلاق، دفاع جانانه از خط مقاومت و… در مقابل دشمنانی چون داعش و مسلمان حاج قاسم.

وی خاطرنشان کرد: دنیاها هم از نظر حوزه نفوذ و جهت گیری برنامه و هم از نظر منابع و مواد و هم از نظر برنامه سالانه موثر بودند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: اگر تعداد بالای 8 هزار قبر را در نظر بگیریم، هیچ سازمان و نهاد فرهنگی چنین ظرفیتی ندارد و یک نهاد فرهنگی مذهبی است که مردم با عشق و علاقه در آن بنشینند، دل بدهند. ، گوش کن. «آداب و عبادات آنها را به جا آورید، نذرهای خود را در آنجا بخوان، در آنجا به دنبال راه حل مشکلات خود بگرد.

وی گفت: به دلیل این ظرفیت عظیم باید در سال آینده شاهد رشد مضاعف باشیم، بنابراین اولین درخواست من این است که هیچ امامزاده ای بدون برنامه و برنامه در سال نباشد، طرحی که کارشناسان معتقدند این باید زمینه ساز و این برنامه باشد. و برنامه اعم از مدنی، فرهنگی، اجتماعی و هر آنچه خود امامزاده نیاز دارد.

خاموشی با بیان اینکه امسال 800 قبر کلیدی نیاز به برنامه دارند و نیاز به برنامه دارند، گفت: اگر این اتفاق بیفتد ثمره خوبی خواهد داشت.

وی گفت: باید به توانایی معنایی امامزاده توجه زیادی داشته باشیم. بودجه های ما نشان می دهد که بیش از 85 درصد کمک های مردمی در طرح مواسات در امامزاده اجرا شده است و این یعنی امامزاده قطبی مطمئن برای مردم است. اکنون می توانید از این قابلیت برای توسعه وقف استفاده کنید و از این نظر می توانید از موقوفات مشترک و موقوفات پولی بهره مند شوید.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه باید از ظرفیت های مردمی برای بهینه سازی، حمایت و تداوم منابع بقعه استفاده شود، گفت: به زیبایی بصری، معماری، صدا و انواع هنرها توجه کنید و از مردم کمک بگیرید. آنها کار خواهند کرد.

وی افزود: امامزاده هایی که در ایران دفن شده اند در دنیا این ویژگی ها را ندارند زیرا ما به عترت و اهل بیت(ع) دلبسته ایم، بنابراین اگر توجه ویژه داشته باشیم، قدرت فرهنگی و اجتماعی امامزاده در منطقه برای ما روشن می شود. هر کس.”

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه حوزه فرهنگ جنبه معنایی دارد، یعنی حوزه فرهنگ فضای تنفسی در جامعه ایجاد می کند، گفت: در بهینه سازی فرهنگ جامعه بسیار موثر باشد.

وی افزود: قدرت تأثیرگذاری بر عتبات عالیات جورچین در نقشه راه جمهوری اسلامی بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا