استان ها

رقابت ۷۰۰ کاندیدا برای ورود به مجلس یازدهم در اصفهان

به گزارش مجله تفریحی زیباروز از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری اظهار کرد: فرایند انتخابات با قوت و بر اساس مُر قانون در استان دنبال شده است و فرمانداران و هیأت‌های اجرایی نیز همه وظایف خود را بخوبی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات ۱۱ اسفند چهار راهبرد محوری رهبر معظم انقلاب شامل «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخاباتی» را دنبال می‌کنیم، افزود: هیچ موضوع دیگری در انتخابات پیش‌رو مهم نیست مگراینکه این راهبردها را بهطور دقیق اجرا کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به برقراری امنیت در استان گفت: مسائلی مانند اینکه برخی گروه‌ها و احزاب با یکدیگر رفتار تُند داشته باشند، خاصیت انتخابات است؛ با وجود این کوشیده‌ایم از بروز تنش‌ها جلوگیری کنیم و چنین مسائلی امنیتی نشود.

تلاش دشمن برای مخدوش کردن انتخابات

وی با اشاره به تلاش دشمن برای مخدوش کردن انتخابات تاکید کرد: دشمن در این زمینه تخریب، تحریک‌ قومی، نزاع و دیگر شیوه‌ها را درپیش گرفت و هر کاری که توانست انجام داد و به تازگی نیز به کارهای زشتی مثل قطع لوله انتقال گاز مردم در ایام سرد زمستان متوسل شد.

جان نثاری تصریح کرد: دشمن با مردم ما عناد دارد زیرا آنها به دستورات ضدانقلاب و بیگانگان توجه ندارند و دشمنان از اینکه می‌بینند ملت ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه و حضور حداکثری شرکت می‌کند و در جشن‌های اعیاد شعبانیه با نشاط است، عصبانی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: در جشن سیاسی بزرگ ۱۱ اسفند بایستی بیشتر هوشیار باشیم هرچند حوزه امنیتی، اطلاعاتی و سایبری ما نیز تمام تهدیدهای دشمن را خنثی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه باید مراقب بود از ناحیه دشمن ضربه‌ای وارد نشود، گفت: همه انتخابات‌ گذشته سالم بوده است و انتخابات پیش‌رو نیز به سلامت برگزار می‌شود و این بار برای حفظ صحت انتخابات، تمام فرایندهای اجرا شده به استحضار مردم رسیده است.

وی با اشاره به راهبرد رقابت در برگزاری انتخابات پیش‌رو خاطرنشان کرد: در حوزه رقابت، مطالبی مطرح می‌شود که بیشتر جنجال است در حالی که آمار موجود به وضوح گویای جو رقابت انتخاباتی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: مجموع آمار نامزدهای این دوره بی‌نظیر است به طوری که در انتخابات مجلس دوره یازدهم نزدیک به ۲۹۱ کاندیدا در استان تأیید صلاحیت شدند و تا پایان حضور داشتند اما در این دوره بیش از ۷۰۰ نفر در صحنه رقابت انتخاباتی استان حضور دارند.

جان‌نثاری از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست که در فرصت باقی مانده با استفاده از نفوذ خود، افراد را به مشارکت همگانی در دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری دعوت کنند.

رییس ستاد انتخابات اصفهان با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی برای کمک به امر انتخابات افزود: همچنان از مدیران تقاضا می‌شود چنانچه در روز برگزاری انتخابات از آنها درخواست کمک برای تأمین نیرو و مکان و تجهیزات صورت گرفت، مساعدت خود را مضاعف کنند تا روند اجرای انتخابات با مشکلی مواجه نشود.

معاون استاندار اصفهان خطاب به مدیران استان تصریح کرد: در آرام نگه داشتن فضا بکوشید و از هر موضوعی که ممکن است فضا را ناآرام کند جلوگیری کنید.

وی در عین حال تاکید کرد: مدیران ادارات توجه داشته باشند که در راستای حفظ سلامت انتخابات، له یا علیه نامزدی موضع‌گیری نکنند؛البته استان اصفهان تاکنون از این امر مُبرا بوده است اما با این وجود درخواست می‌کنم تا پایان انتخابات نیز این رفتار حفظ شود تا شائبه‌ای ایجاد نشود.

دکمه بازگشت به بالا