حوادث

عکس| خودرو‌های جدید پلیس اصفهان

آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به الحاق ۲۳ دستگاه خودروی جدید به ناوگان خودرویی مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در راستای تحقق امنیت پایدار در سطح استان با تاکید بر طرح امنیت محله محور و با رویکرد برخورد قاطع و جدی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و مقابله با مجرمان در همه سطوح، امروز به صورت رسمی ۲۳ دستگاه خودروی جدید به ناوگان خودرویی مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان الحاق شد. در این مرحله فرماندهی انتظامی ۱۱ شهرستان استان اصفهان به وسیله خودرو‌های مذکور تقویت و تجهیز خواهند شد و در ادامه شاهد تقویت فرماندهی انتظامی سایر شهرستان‌های استان نیز خواهیم بود.

هاشمی‌فر با بیان اینکه تجهیزات جدید، هوشمنند و بروز تنها بخشی از مؤلفه اقتدار پلیس به شمار می‌آیند، گفت: یکی از مهمترین مؤلفه‌های اقتدار فرماندهی انتظامی برخورداری از حمایت، پشتیبانی و همکاری خوب مردم است که با اطلاع‌رسانی جرایم و تعاملات مثبت و سازنده خود به ما در امنیت پایدار جامعه کمک می‌کنند و امیدواریم با استمرار این همکاری‌ها شاهد افزایش روزافزون ضریب امنیت در جای جای استان اصفهان باشیم.

عکس| خودرو‌های جدید پلیس اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به عملکرد ۷ ماهه فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: با اقدام جهادی و تلاش شبانه‌روزی همکارانم در یگان‌ها و بخش‌های مختلف انتظامی این فرماندهی در ۷ ماهه سال جاری تا به امروز شاهد کاهش ۷ درصدی در جرایم مهمه شامل، قتل، سرقت مسلحانه، آدم ربایی، سرقت‌های خشن، زورگیری و کاهش یک درصدی در مجموع کل سرقت‌ها بودیم.

وی تصریح کرد: مضاف بر این عملکرد فرماندهی انتظامی استان اصفهان در حوزه مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادان متجاهر، قاچاقچیان مواد مخدر و کالا و برخورد با اراذل و اوباش هم نسبت به مدت مشابه سال افزایش چشمگیری داشته که این اقدامات نتیجه اشرافیت کامل ماموران پلیس و تلاش خستگی ناپذیر و مجاهدت شبانه روزی آنان برای برقراری امنیت در سطح استان است.

هاشمی‌فر از انهدام ۱۲۵ باند سازمان یافته جرم سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در مدت ۷ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: ۴۵ درصد از باند‌های منهدم شده جزو باند سارقان در حرکت بودند که این موضوع نشان دهنده تبحر، هوشمندی و اشرافیت بالای کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان است.

عکس| خودرو‌های جدید پلیس اصفهان

تیم تحریریه حوادث

نویسنده حوادثی هستم که تمامی طیف رویدادها را پوشش می‌دهم. از اخبار سیاسی تا رویدادهای فرهنگی و ورزشی، همه را با اهمیت برابر می‌شمارم.
دکمه بازگشت به بالا