استان ها

عضویت در بریکس، قدرت ایران را نشان داد

وزیر کشور: عضویت در بریکس، قدرت ایران را نشان داد

وزیر کشور گفت: عضویت ایران در بریکس نشان داد که کشورها قدرتمندی ایران اسلامی را احساس می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز؛ احمد وحیدی در جلسه شورای اداری استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام اربعین حسینی عنوان کرد: شهید سلیمانی راه پیاد‌ه‌روی اربعین را برای ما باز کرد و اگر مجاهدت‌های این مرد بزرگ نبود این اتفاق نمی‌افتاد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: این دو شهید بزرگوار الگوی اخلاص، صداقت، عدالت‌پروری و آرمان‌خواهی بودند و این ویژگی‌ها از این دو شهید دو الگوی برجسته ساخت که با وجود مدت کم مسئولیت‌ به عنوان یک جریان جاری و جاوید در بین ملت باقی ماند.

وزیر کشور بیان کرد: در این دولت همواره استقبال مردم را در سفرهای استانی از رئیس جمهور دیدیم و این نشان می‌دهد که مردم صداقت را در این دولت دیده‌اند، دلیلش این است که رئیس جمهور بین مردم و با مردم است و همه مسئولین در دستگاه‌های اجرایی باید اینگونه باشند.

وحیدی با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۷ هزار و 500  میلیارد تومان پروژه در هفته دولت گفت: دشمنان در پی نامید کردن مردم هستند، لذا در هفته دولت می‌توانیم امید را به مردم نشان دهیم.

وزیر کشور بیان کرد: کشور در حال رسیدن به قله است و عضویت ایران در بریکس نشان داد که کشورها احساس می‌کنند ایران کشور قدرتمندی است و با او معامله می‌کنند، لذا اطلاع‌رسانی اقدامات دولت برای مردم مهم است.

وی انتخابات امسال را نقطه اوج، مشارکت مردم دانست و تاکید کرد: نباید فرصت مهم امسال را برای نشان دادن قدرت ایران در مقابل دشمن از دست بدهیم.

وحیدی به انتخابات اسفند ماه سال جاری نیز اشاره داشت و گفت: نباید این قدرت‌نمایی بزرگ در برابر دشمن را از دست دهیم، زمینه را آنچنان بسازیم که مردم مشارکت حداکثری در انتخابات را انجام دهند و هرچه مشکلات مردم را برطرف کنیم، مردم هم بیشتر برای مشارکت تشویق می‌شوند.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا