اجتماعی

مدارک و مستندات حائز امتیاز پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری منتشر شد

ستاد جذب و استخدام آموزگاری با صدور اطلاعیه‌ای جدول مدارک و مستندات حائز امتیاز پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری در فرآیند ارزیابی تکمیلی را ارائه کرد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، با توجه به بررسی اصل مدارک و مستندات حائز امتیاز داوطلبان در قالب ارزیابی سوابق در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی، جداول مربوط به این مدارک جهت اطلاع و بهره‌برداری پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش، ارائه شده است.

زمان ارائه و بررسی اصل مدارک و مستندات حائز امتیاز داوطلبان، همزمان با ارزیابی تکمیلی و در تاریخ مشخص شده برای حضور هر داوطلب در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی است.

نمون برگ مدارک، سوابق و مستندات شامل پنج مورد «کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره‌های معتبر استانی، ملی و جهانی»، «مستندسازی تجربیات و سوابق تدریس و فعالیت در مراکز آموزش عالی، گروه‌های جهادی، مدارس دولتی و غیردولتی، کودکستان‌ها، مراکز فرهنی، تربیتی و تحقیقاتی با ارائه مدارک معتبر از دستگاه‌های موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری»، «گواهی معتبر مهارت‌ها و مرتبه‌های علمی ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری»، «تقدیرنامه‌های مرتبط در سطوح مدیریتی میانی و عالی» و «پژوهش‌های مرتبط با بهبود عملکرد معلم، تالیف و تدوین مقالات مرتبط با گروه آزمون» می‌شود.

در این راستا کسب مقام در المپیادهای علمی دانش آموزی و دانشجویی، کسب مقام در جشنواره‌های معتبر علمی، کسب مقام در مسابقات دانش آموزی و دانشجویی، کسب مقام در جشنواره‌های هنری، ادبی و مذهبی و رسانه‌ای، کسب مقام در جشنواره‌های رشد، کسب مقام در جشنواره ملی جهادگران،  کسب مقام در جشنواره دانشجوی نمونه کشوری، مقام در جشنواره‌های معتبر قرآن و نهج البلاغ و مقام در جشنواره‌های فجر و عمار از معیارهای ارزیابی بخش «کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره‌های معتبر استانی، ملی و جهانی» محسوب می‌شوند.

حداکثر امتیاز این بخش‌ها ۲۶ است و بیشتر از این امتیاز در ارزیابی تکمیلی محاسبه نمی‌شود.

همچنین تدریس در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی، تدریس در دانشگاه‌های دولتی و حوزه علمیه، تدریس در دانشگاه پیام نور، آزاد و علمی کاربردی، فعالیت در حوزه علوم اسلامی دانشجویی،  فعالیت در گروه‌های جهادی رسمی، تدریس در مدارس دولتی و غیر دولتی،  تدریس در طرح خرید خدمات آموزشی، مربی کودکستان‌ها، فعهالیت در طرح امین،  آموزشیار یا آموزشدهنده نهضت سواد آموزی، شرکت در دوره طرح ولایت و همکاری با تشکل‌های دانش آموزی و دانشجویی از جمله معیارهای ارزیابی بخش «مستندسازی تجربیات و سوابق تدریس و فعالیت در مراکز آموزش عالی، گروه‌های جهادی، مدارس دولتی و غیردولتی، کودکستان‌ها، مراکز فرهنگی، تربیتی و تحقیقاتی با ارائه مدارک معتبر از دستگاه‌های موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری» محسوب می‌شود.

حداکثر امتیاز این بخش‌ها ۲۶ است و بیشتر از این امتیاز در ارزیابی تکمیلی محاسبه نمی‌شود.

گواهی ثبت احتراع، گواهی معتبر مهارت‌های کاربردی و فناوری‌های نوین، اخذ تاییدیه ایده و طرح یا وسیله آموزشی و کمک آموزشی، مدرک مربی گری یا داوری ورزشی یا رشته‌های هنری، مدرک مربی‌گری آموزش نهج البلاغه و قرآن و برخورداری از جوایز بنیاد ملی نخبگان معیارهای ارزیابی بخش «گواهی معتبر مهارت‌ها و مرتبه‌های علمی ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری» محسوب می‌شود.

حداکثر امتیاز این بخش ۲۰ است و بیشتر از این امتیاز در ارزیابی تکمیلی محاسبه نمی‌شود.

نشان‌های دولتی، تقدیرنامه از رئیس قوای سه‌گانه، وزیر یا معاون رئیس جمهوری یا مقام همطراز، مدیران کل ستادی استانی، فرماندهان نظامی و معاونین استاندار و مقامات همطراز و رئیس دانشگاه نیز معیارهای ارزیابی بخش «تقدیرنامه‌های مرتبط در سطوح مدیریتی میانی و عالی» محسوب می‌شود.

حداکثر امتیاز این بخش ۲۰ است و بیشتر از این امتیاز در ارزیابی تکمیلی محاسبه نمی‌شود.

مقالات ISI یا علمی پژوهشی معتبر، مقالات ارائه شده در کنفرانس‌های معتبر، مقالات علمی ترویجی معتبر، تالیف و ترجمه کتاب و طرح‌های تحقیقاتی نیز معیارهای ارزیابی بخش «پژوهش‌های مرتبط با بهبود عملکرد معلم، تالیف و تدوین مقالات مرتبط با گروه آزمون» هستند.

حداکثر امتیاز این بخش ۱۲ است و بیشتر از این امتیاز در ارزیابی تکمیلی محاسبه نمی‌شود.

جزئیات بیشتر درباره امتیازات هر بخش را می‌توانید اینجا بخوانید.

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با نگاهی منصفانه به تفاوت‌های اجتماعی و تبعیضات نژادی.
دکمه بازگشت به بالا