حوادث

پیکر‌های بی جان ۵ مفقودی سیل گرمی پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

صاحبعلی اصغری اظهار کرد: سیل ویرانگر روز گذشته خسارات مالی و جانی فراوانی به بخش‌های مختلف روستا‌های بیله سوار وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه سیل عصر چهارشنبه پنج مفقودی داشت، خاطرنشان کرد: جنازه سه فرد مفقود شده در سیل کشف شد و یکی از جنازه‌ها که در روستای مسجدلوی بیله سوار کشف شده بود تحویل بیمارستان گرمی شد.

فرماندار بیله سوار با بیان اینکه پیکر سه مفقودی یک نفر مرد و دو دختر بچه در منطقه روستای آق داش و روستای مسجدلوی بیله سوار پیدا شده است، افزود: با حضور نیرو‌های هلال احمر عملیات جستجو و نجات برای یافتن دو مفقودی دیگر ادامه دارد.

اصغری گفت: نیرو‌های سپاه، نیروی انتظامی، عوامل فرمانداری، تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران، نیرو‌های مردمی و اهالی در این عملیات همیار جمعیت هلال احمر هستند تا هر چه سریع‌تر پیکر دو مفقودی باقیمانده نیز پیدا شود.

وی از ورود خسارت به زیرساخت‌های راه در بیله سوار و محور مواصلاتی گرمی خبر داد و بیان کرد: پل انجیرلو به صورت کامل تخریب شده که در تلاش هستیم تا با ایجاد کنارگذر موقت مانع از انسداد تردد و امدادرسانی در این مسیر شویم.

فرماندار بیله سوار با اشاره به اینکه این کنارگذر موقت را در مسیر روستای آغداش ایجاد کرده ایم، اظهار کرد: آب و گاز روستا‌های اکبرداود و بیگ باغلو قطع شده است که تلاش می‌کنیم تا ظهر امروز آب این روستا‌ها برقرار شود.

تیم تحریریه حوادث

نویسنده حوادثی هستم که تمامی طیف رویدادها را پوشش می‌دهم. از اخبار سیاسی تا رویدادهای فرهنگی و ورزشی، همه را با اهمیت برابر می‌شمارم.
دکمه بازگشت به بالا