استان ها

کسب رتبه دوم کشوری توسعه مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش در خوزستان

مجله تفریحی زیباروز/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه دوم کشوری توسعه مدارس فنی و حرفه‌ای در استان خبر داد.

 مسعود حمیدی نژاد در جلسه شورای اداری اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۲۷ خردادماه) برگزار شد اظهار کرد: اجرای طرح رتبه‌بندی به عنوان مهمترین پروژه دولت مردمی در حوزه فرهنگی، سطح علمی آموزش و پرورش کشور را به صورت فزاینده‌ای تغییر خواهد داد.
 
به گزارش مجله تفریحی زیباروز، وی با اشاره به اقدامات دولت در طرح رتبه‌بندی، افزود: این طرح بیش از یک دهه بر جای مانده بود و این دولت با توجه به عنایت ویژه‌ای که به مقام معلمان داشت این طرح عظیم را به ثمر رساند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل عملکردی و به صورت ویژه مورد توجه آموزش و پرورش خوزستان است و بر این اساس همکاران باید در خدمت‌رسانی به ارباب رجوع بر اساس شیوه‌نامه‌ها دقت نظر داشته باشند

وی ادامه داد: پاسخگویی مستند، مستدل و به موقع به شکایات باید به عنوان یک اولویت ویژه در دستور کار همکاران قرار گیرد و این امر باید با نظارت ویژه اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات انجام شود.
 
حمیدی‌نژاد افزود: با تلاش شبانه‌روزی همکاران امسال کم‌ترین میزان تعطیلی مدارس را در سطح استان خوزستان داشتیم. آزمون‌ها نیز امسال با تأثیر ۴۰ درصدی و در سالم‌ترین وضعیت برگزار شد. علاوه بر این در سال گذشته در حوزه پروژه آنلاین اقدامات ارزشمندی انجام شد.
 

وی گفت: با قوت بخشیدن و ایجاد آرامش برای همکاران، توان این همکاران دو چندان خواهد شد و این مهم باید با نشر اخبار امیدآفرین دنبال و دستاوردهای دولت در حوزه آموزش و پرورش تبیین شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان با بیان اینکه آموزش و پرورش خوزستان در این مدت توفیقات بزرگی به دست آورده است، افزود: افزایش سرانه فضای ورزشی مدرسه‌ای تا ۴۵ هزار مترمربع در خوزستان، توزیع ۷۰ میلیارد تومان تجهیزات کارگاهی بین هنرستان‌های استان و کسب رتبه دوم کشوری در شاخص توسعه کمی و کیفی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش تنها بخش کوچکی از این دستاوردها است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا