استان ها

یادگیری حرف«ج» با حضور باباجون‌ها

مجله تفریحی زیباروز/اصفهان مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز گفت: با ابتکار یک معلم کلاس اول دبستان بابا جون‌ها(پدربزرگ‌ها) برای یادگیری حرف«ج» در کلاس درس نوه‌های خود حاضر شدند.

علیرضا غلامی در گفت‌وگو با مجله تفریحی زیباروز، اظهار کرد: به ابتکار یک معلم کلاس اول ابتدایی در مدرسه دخترانه احسانِ ۲ در نطنز بابا جون‌ها برای یادگیری حرف«ج» در کلاس درس نوه‌های خود حاضر شدند. از آنجایی که در شهرستان نطنز به اکثر پدربزرگ‌ها بابا جون می‌گویند، این ابتکار انجام شد و تعداد ۵ نفر از پدربزرگ‌ها یا همان باباجون‌ها به مدرسه آمدند و برخی دیگر هم که پدربزرگ خود را از دست داده بودند، عکس یادگاری آنها را همراه داشتند.

رئیس اداره آموزش و پرورش نطنز گفت: با حضور بابا جون‌ها و نوه‌های آنها در کلاس اول مدرسه احسانِ ۲، حرف«ج» به دانش آموزان آموزش داده شد.

وی تصریح کرد: همزمان با روز مادر و برای یادگیری حرف«گ» تعداد ۱۲ نفر از مامان بزرگ‌های همین کودکان در کلاس درس حاضر شدند.

غلامی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شده ابتدا برای اینکه این کودکان مفهوم واژه استثنا را متوجه شوند، یک بازدید از مدرسه استثنایی برای آنها فراهم شود.

وی گفت: بدون شک چنین ابتکاراتی برای آموزش بهتر و تبدیل شدن یک لغت به ملکه ذهن کودکان مثمر ثمر خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا