استان ها

لزوم اهتمام به احداث سریع‌تر دستگاه زباله‌سوز رشت

مجله تفریحی زیباروز / گیلان استاندار گیلان احداث دستگاه سوزاندن زباله رشت را یکی از مهمترین پروژه ها و مطالبات مردم عنوان کرد و بر لزوم تلاش کافی در جذب بودجه مصوب و اعتبار برای اجرای این پروژه تأکید کرد.

ارسلان زارع امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: پدافند غیرعامل که به مجموعه اقدامات افزایش بازدارندگی ، کاهش آسیب پذیری ، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مواجهه با تهدیدات اشاره دارد ، یکی از نیازهای جامعه است .

وی با بیان اینکه اقدامات دفاعی بیان روشن تر مجموعه ای از فعالیتهای هوشمندانه و برنامه ریزی شده برای مقابله با تهدیدات و محافظت در برابر صدمات است ، افزود: علاوه بر اهمیت اقدامات انجام شده در جهت حفظ زیرساخت ها ، صنعت بگذارید اقدامات لازم را برای افزایش سطح پایداری در جامعه انجام دهیم و برنامه ریزی برای اجرای آن انجام دهیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه یکی از مهمترین شرایط برای بررسی شرایط توسعه وجود ثبات ، امنیت و پایداری زیرساخت ها و بدنه کشور است ، افزود: اقدامات پدافند غیرعامل باید روشی برای دفاع باشد. با ثبات تر و ارزان تر و بهترین راه برای افزایش مقاومت ملی.

وی افزود: در دو ماه گذشته که ویروس Coronavirus نه تنها در کشور ما بلکه در سراسر جهان گسترش یافته است ، شاهد بوده ایم که چه میزان همکاری های عمومی برای رعایت شوراهای بهداشت و درمان و جلوگیری از اماکن عمومی داریم. کنترل بیماری مؤثر بود.

نماینده ارشد دولت در گیلان خاطرنشان کرد: رویکرد جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تاج ، به همراه جستجوی راه حل های علمی مطابق با استانداردهای بین المللی برای کنترل بیماری ، با توجه به حقوق بشر همه اعضای جامعه ، صرف نظر از سن ، جنسیت یا سایر ممیزی ها وجود داشتند ، اما این عقیده در سایر کشورها به ویژه در اروپا و ایالات متحده مورد استفاده قرار نمی گرفت.

زارع تأکید کرد: توسعه فرهنگی و آموزش عمومی هفتمین بند سیاست کلی پدافند غیرعامل است که با توجه به تجربه اخیر ، بر اهمیت مراقبت می افزاید: “لازم است برای مقابله و مدیریت آسیب ها برنامه های مدون داشته باشیم. اجتماعی “. این کار باید انجام شود تا بتوانیم از سرمایه های عمومی برای کنترل و مدیریت آنها استفاده کنیم و لازم است دوره های آموزشی و مشارکت سازمان های غیر دولتی در دستور کار قرار گیرد.

وی خواستار اقدام شرکتهای خصوصی ، کارفرمایان ، کارآفرینان و شهرداریهای استان شد که علیرغم کاهش ارزشمند درآمد ، نیروها را تنظیم نکنند.

استاندار گیلان از ساخت دستگاه سوزاندن زباله رشت به عنوان یکی از مهمترین پروژه ها و مطالبات مردم یاد کرد و با تأکید بر لزوم تلاش کافی در جذب بودجه و اعتبار مصوب برای اجرای این پروژه ، افزود: وی پایبند بود به حقوق مردم

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا