اجتماعی

آخرین مهلت بهره‌مندی از تسهیلات ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی؛ ۲۹ مهرماه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آخرین مهلت استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده برای ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی فاقد دستور قضایی را ۲۹ مهرماه اعلام کرد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در گفت‌وگو با مجله تفریحی زیباروز در این‌باره گفت:‌یکی از تسهیلاتی که به مناسبت روز انتظامی و هفته فراجا در سراسر کشور و از جمله تهران بزرگ به اجرا درآمد، تسهیلات مربوط به ترخیص وسایل نقلیه توقیفی اعم از خودرو و موتور سیکلت بود. بر این اساس شرایطی ویژه برای ترخیص این دسته از وسایل نقلیه در نظر گرفته شده و در صورتی که این وسایل فاقد دستور قضایی باشند امکان بهره‌مندی از این تسهیلات برایشان وجود دارد.

وی در خصوص تسهیلات مالی برای ترخیص خودروهای توقیفی اعم از رسوبی و غیررسوبی گفت: هزینه پارکینگ برای خودروهایی که قبل از سال ۹۹ و برای موتورسیکلت هایی که قبل از سال۹۸ توقیف شده‌اند بر اساس نرخ تعیین شده در سال ۱۳۹۴ ، محاسبه می‌شود. همچنین برای پرداخت جرائم معوق این وسایل نقلیه نیز شهروندان می‌توانند ۵۰درصد خلافی را پرداخت و ۵۰ درصد دیگر را به صورت اقساط و در طول یک سال پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: برای ترخیص خودروهای رسوبی و غیر رسوبی شامل انواع وسایل نقلیه و موتورسیکلت به جز خودروهای دارای شکایت و دستور قضائی به صورت اینترنتی و غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن “پلیس من” و همچنین مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ می‌توان اقدام کرد.

موسوی‌پور در پایان تاکید کرد که آخرین مهلت استفاده از این تسهیلات تا ۲۹ مهرماه بود و لذا متقاضیان لازم است که در فرصت باقی‌مانده برای بهره‌مندی از این تسهیلات اقدام کنند.

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با نگاهی منصفانه به تفاوت‌های اجتماعی و تبعیضات نژادی.
دکمه بازگشت به بالا