استان ها

بازی با پرسپولیس پایان حسرت برد خانگی نکونام؟

مجله تفریحی زیباروز/خوزستان نمایندگان خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف رقبای خود می روند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، روز پایانی هفته هفدهم امروز جمعه برگزار می شود که نفت آبادان از ساعت ۱۴ در اراک به مصاف آلومینیوم می رود و نفت مسجدسلیمان و فولاد به ترتیب از ساعت ۱۶ و ۱۷:۱۵ در خانه با هوادار و پرسپولیس دیدار می کنند.

آلومینیوم اراک – نفت آبادان

آبادانی که در نقل و انتقالات زمستانه چندان موفق کار نکردند، در حالی امروز با شاگردان رحمتی دیدار می کنند که باتوجه به امتیازات از دست داده محکوم به برد هستند تا به وضعیت خود در انتهای جدول سر و سامان دهند. البته آلومینیوم رده هشتمی که در تقابل با تیم های بالا سری خود در اندیشه صعود در جدول است، حریف خطرناکی برای شاگردان تاوراس خواهد بود.

نفت مسجدسلیمان – هوادار

نفت که پس از برکناری اشکش به رضا عنایتی سپرده شد، امیدوار است که این مربی ناجی آن شده و بار دیگر طعم بقا در لیگ را بچشد. تقابل نفت و هوادار برای دو تیم مهم است زیرا عنایتی هم می خواهد در بدو ورود به مسجدسلیمان با برد هواداران تیمش را راضی کند و هم تیم سابقش را شکست دهد. هوادار نیز می خواهد هم در تقابل با عنایتی بازنده نباشد و هم با برد در جدول صعود کند.

فولاد – پرسپولیس

فولاد با دست پر از نقل و انتقالات زمستانه به بازی با پرسپولیس رسیده و از آن جا که بعد از بازی خانگی با تراکتور دیگر بردی در خانه نداشته است، برای کسب سه امتیاز در این دیدار در روز رونمایی از کاپیتان سابق اوساسونا انگیزه فراوان دارد. البته پرسپولیس صدرنشین که همیشه سد سختی برای شاگردان نکونام بوده نیز مطمئنا با هدف بیشتر کردن فاصله خود با رقبای تعقیب کننده، روز سختی را در اهواز برای تیم نکونام رقم می زند. تقابل دو تیم با انگیزه های فراوان می تواند در اهواز دیدنی باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا