استان ها

برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل نفت با گل زیبای رضاوند+فیلم

استقلال در نیمه اول دیدار با صنعت نفت آبادان توانست برنده از زمین بیرون بیاید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های صنعت نفت و استقلال از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزارکننده نخستین دیدار خود در بیست و سومین دوره لیگ برتر بودند و در پایان نیمه اول استقلال به برتری یک بر صفر رسید.

داور: موعود بنیادی‌فرد

اخطار: محمدحسین مرادمند (استقلال)

گل: آرش رضاوند (۳۰)

ترکیب صنعت نفت: فهد طالب، میثم تهی‌دست، عباس قاسم، امیرمحمد پناهی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش، حکیم نصاری، طالب ریکانی، حسین شنانی، احمد شریعت‌زاده، علی یوسف.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا و امیرارسلان مطهری.

صنعت نفت بازی را بهتر آغاز کرد و صاحب موقعیت‌های گلزنی شد اما استقلال آهسته آهسته جریان بازی را به دست گرفت و در خلق موقعیت‌ها بهتر عمل کرد. در حالی که دو تیم تلاش می‌کردند تا زننده گل اول باشند این آرش رضاوند بود که با توپ‌ربایی از مدافعان صنعت نفت، با ضربه‌ای تماشایی استقلال را در آبادان از حریف پیش انداخت. شاگردان عبدالله ویسی برای جبران گل خورده روی دروازه استقلال موقعیت‌سازی کردند اما موفق به ثبت گلی نشدند تا بازنده به رختکن بروند.

دکمه بازگشت به بالا