اجتماعی

تسهیل صدور مجوز برای برپایی نمایشگاه‌های فصلی و ایجاد بازارهای ثابت برای زنان سرپرست خانوار

در نشست مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران بر تسهیل‌گری در صدور مجوزهای درخواستی برای برپایی نمایشگاه‌های فصلی و مناسبتی و ایجاد بازارهای ثابت جدید برای زنان سرپرست خانوار تأکید شد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، نشست مشترک سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی و مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با موضوع استفاده از ظرفیت‌های مشترک برای حمایت از زنان سرپرست خانوار برگزار شد.

مریم اردبیلی در این نشست ضمن تشریح فعالیت های اداره کل امور بانوان شهرداری‌ تهران اظهار کرد: ظرفیت هایی در شرکت ساماندهی برای حمایت از زنان سرپرست خانوار وجود دارد که برای استفاده از این ظرفیت‌ها نیاز به برنامه‌ریزی وجود دارد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های مشترک اداره کل امور بانوان و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران برای ارائه خدمت به زنان سرپرست خانوار و حمایت از مشاغل خرد خانگی گفت: هدف اصلی ما توانمندسازی زنان سرپرست خانوار برای کارآفرینی و کسب درآمد آنان است که این امر با همکاری‌های هر چه بیشتر محقق خواهد شد.

سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر نیز با تأکید بر لزوم ایفای مسئولیت اجتماعی در حوزه حمایت از بانوان سرپرست خانوار گفت: شرکت‌ ساماندهی صنایع و مشاغل تهران تمام تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های مشترک به کار خواهد بست.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی درباره انواع همکاری مشترک با اداره کل امور بانوان شهرداری تهران بیان کرد: تسهیلگری در صدور مجوزهای درخواستی برای برپایی نمایشگاه‌های فصلی و مناسبتی، ایجاد بازارهای  ثابت جدید و استفاده از ظرفیت‌های بازارهای قدیمی، بخشی از خدماتی است که می‌توان به زنان سرپرست خانوار ارائه کرد.

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با نگاهی منصفانه به تفاوت‌های اجتماعی و تبعیضات نژادی.
دکمه بازگشت به بالا