استان ها

دستبند قانون بر دستان عامل تیراندازی در شاهرود

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز استان سمنان سرهنگ ” علیرضا شائینی ” در گفت و گویی ، در تشریح جزئیات این خبر گفت : در پی اعلام یک مورد تیراندازی به سمت فردی در یکی از باغات غربی شهرستان شاهرود ، به سرعت پلیس در محل حاضر و مصدوم توسط نیروهای امدادی به بیمارستان اعزام و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ رودیان قرار گرفت .

وی افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی دریافتند شخصی به علت اختلافات و درگیری های قبلی با استفاده از تاریکی شب به سمت این شهروند با سلاح شکاری تیراندازی و سپس به سرعت از محل متواری شده است .

فرمانده انتظامی شاهرود به دستگیری عامل تیراندازی در کوتاه ترین زمان ممکن با دقت و هوشیاری پلیس اشاره و اضافه کرد : متهم انگیزه خود را اختلافات شخصی با شاکی اعلام کرد و از مخفیگاه وی یک قبضه اسلحه شکاری تک لول به همراه ۷ فشنگ کشف و ضبط شد.

سرهنگ شائینی در پایان خاطرنشان کرد : مدافعان امنیت با افرادی که بخواهند به هر طریقی جو ناامنی در شهرستان ایجاد کنند ، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و بدانند پلیس هرگز اجازه جولان به نا امن کنندگان را نخواهند داد

دکمه بازگشت به بالا