استان ها

رشد ۴۰۰ درصدی ساخت هنرستان در دولت شهید رئیسی

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز، حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور  پنجشنبه ۱۰ خردادماه در بیست و ششمین جشنواره‌ی خیّرین مدرسه‌ساز استان همدان، اظهار کرد: انسجام خیرین در کنار مسئولان استان همدان نشان از توجه به آینده‌ای قوی دارد.‌

خان‌محمدی با اشاره به اینکه شهید رئیسی خیرین را شریک دولت می‌دانست، افزود: ایشان همواره در حوزه مدرسه‌سازی تاکید داشتند زمینه حضور خیرین و مشارکت آنها برای ساخت مدارس را مهیا کنید.

وی ادامه داد: شهید رئیسی همواره در مراسم افتتاحیه مدارس درس در مناطق محروم حضور پیدا می‌کرد و نگاهش به خیرین درس آموز بود‌. همچنین ایشان در افتتاح بزرگترین مدرسه روستایی کشور که آخرین افتتاح با حضور ایسان بود در خرماکلای مارندران حضور یافت.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تأکید بر اینکه هیچ سرمایه‌گذاری بالاتر از مدرسه‌سازی‌ نیست، گفت: در دولت شهید رئیسی ساخت هنرستان‌ها رشد ۴۰۰ درصدی داشت.

خان‌محمدی با اشاره به اینکه مدرسه محل فرهنگ‌سازی است و خیرین نگین انگشتری مدرسه سازی ایران زمین هستند‌، یادآور شد: استان همدان توفیق داشتن مدرسه‌ای به اسم شهید سلیمانی را دارد که کلنگ مدرسه را این شهید بزرگوار شخصا بر زمین زدند.

در ادامه رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشوربا کارمندان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان، دیدار و گفت‌وگو کرد. 

خان محمدی ضمن تشکر از اقدامات کارمندان این اداره، اظهار کرد: معیشت کارمندان، مسئله اول من است و تلاش ما بر این بوده تا وضعیت همکاران، بهبود پیدا کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: من خادم شما هستم و دغدغه‌ی شما، دغدغه‌ی من است. 

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا مشکلات موجود را با همدلی حل کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا