استان ها

رفسنجان میزبان رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی خلاق محصولات خانگی و صنایع‌دستی

مجله تفریحی زیباروز/کرمان فرماندار رفسنجان از آغاز به کار رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی خلاق محصولات خانگی و صنایع‌دستی خبر داد و گفت: صاحبان ایده می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ بهمن به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند. ضمن این‌که منتخبان آثار هم با استفاده از حمایت‌های مجتمع مس سرچشمه به عنوان الگو مطرح خواهند شد.

حسین رضایی امروز، ۲۶ دی‌ماه در آیین رونمایی از پوستر این رویداد در خانه حاج آقاعلی رفسنجان اظهار کرد: این رویداد با هدف رفع مشکل اساسی جامعه برگزار خواهد شد.

وی یکی از مشکلات موجود در حوزه محصولات خانگی و صنایع‌دستی را موضوع بسته‌بندی آن‌ها برشمرد و افزود: نیاز داریم که صاحبان ایده در این رویداد شرکت کنند و آثار خود را بفرستند.

رضایی بیان کرد: محورهای این رویداد شامل طراحی و بسته‌بندی صنایع غذایی، صنایع دستی، سوغات، طراحی و بسته‌بندی گیاهان دارویی و سایر موارد است.

همچنین معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان نیز اظهار کرد:  از امروز تا ۳۰ بهمن‌ماه فرصت ارسال ایده است، ایده‌ها تا ۱۰ اسفند جمع‌آوری و ارزیابی می‌شوند و پس از ارزیابی؛ صاحبان ایده‌های برتر تا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نوآوری شهید ستاری مورد آموزش حضوری یا مجازی قرار می‌گیرند.

سیدمحمدرضا حسینی‌پور افزود: ششم اردیبهشت نیز اختتامیه رویداد برگزار خواهد شد و برگزیدگان مورد حمایت مجتمع مس سرچشمه قرار خواهند گرفت تا ایده آن‌ها به‌عنوان الگو مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند با شماره تماس ۰۳۴۳۴۳۱۳۰۱۰ تماس بگیرند و نحوه مشارکت را جویا شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا