اجتماعی

سنجش بیش از ۹۰۰۰ نوآموز در استان سمنان

مجله تفریحی زیباروز/سمنان  رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی سمنان از سنجش بیش از ۹ هزار نوآموز در این استان خبر داد.

اشرف‌السادات داودالموسوی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی سمنان شامگاه ۱۲ خردادماه از سنجش ۹ هزار و ۴۰۰ نوآموز بدو ورود به پیش‌دبستان و دبستان این استان خبر داد و اظهار کرد: با تلاش مضاعف همکاران اجرای برنامه‌ی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان سراسر استان، فراتر از آمار پیش‌بینی‌شده انجام شد.

 وی با اشاره به پایان سنجش و ارزیابی نوآموزان روستاهای استان خاطرنشان کرد: با استقرار مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به‌هنگام رشدی‌ _تربیتی شاهرود در روستاهای سطوه و طرود، ارزیابی نوآموزان مناطق روستایی این شهرستان نیز پایان یافت.

 داودالموسوی یادآور شد: پیش‌بینی سنجش هشت‌هزار و ۷۰۰ نوآموز پیش‌دبستانی برای سال‌تحصیلی جدید در دستور کار قرار گرفته‌ بود که با استقبال والدین، این آمار از مرز ۹ هزار نفر نیز گذشت.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی سمنان با اشاره به تفاوت آمارها در این بخش اضافه کرد: مهمترین دلیل اصلی این تفاوت، وجود نوآموزانی است که بدون گذراندن دوره پیش‌دبستانی، مهرماه پیش رو کلاس اولی خواهند شد.

وی با اشاره به اهمیت سنجش‌های انجام شده در این ا اره کل، از خانواده‌ها خواست با اداره آموزش و پرورش استثنایی استان حداکثری همکاری و همراهی را داشته باشند.

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با نگاهی منصفانه به تفاوت‌های اجتماعی و تبعیضات نژادی.
دکمه بازگشت به بالا