استان ها

طغیان‌ رودخانه‌ دلیل‌ شکستگی ‌و کاهش فشار ‌آب در برخی نقاط آسیب دیده گلستان است

طغیان‌ رودخانه‌ دلیل‌ شکستگی  ‌و کاهش فشار ‌آب در برخی نقاط آسیب دیده  گلستان است

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از کاهش فشار آب به دلیل شکستگی ناشی ازسیل و طغیان رودخانه در بعضی از شهرهای و روستاهای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز از گرگان؛ ابوالفضل رحیمی با اشاره به آسیب های وارده به شبکه آبرسانی در سیل شب گذشته اظهار کرد: در جریان سیل، بخشی از تاسیسات آب در شهرهای بندرگز، نوکنده، رامیان، آزادشهر و کلاله  خسارت وارد شد که با تلاش  بی وقفه پرسنل سعی شده است  به موقع مشکلات بوجود آمده در تامین آب شرب این مناطق برطرف شود.

سرپرست شرکت  با اشاره به اعزام نیرو و تجهیزات برای امداد رسانی به  این مناطق افزود: مدیریت بحران شرکت  به همراه تیم اتفاقات از ساعت اولیه به منظور  بررسی و رفع مشکل پیش آمده در محل های حادثه حاضر و ‌تمامی تلاش خود را جهت رسیدن به شرایط پایدار و مطلوب انجام می دهند و در این راستا ماشین آلات مورد نیاز و ابزار و وسایل لازم به همراه نیروهای متخصص به این مناطق اعزام گردید.

وی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در راستای تامین آب و اعزام اکیپ امدادی رفع اتفاقات در مناطق درگیر اشاره و اظهار کرد: با اقدامات پیشگیرانه و عملکرد به موقع در زمان وقوع بحران توسط مسئولان و کارکنان شرکت این آسیب ها به حداقل رسیده و خدمات رسانی در بخش آب و فاضلاب به مردم استان همچنان و بدون وقفه ادامه دارد.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد با توجه کاهش فشار آب در برخی از نقاط  با رعایت صرفه جویی حداکثری در مصارف روزانه امکان بهره مندی سایر همشهریان را فراهم آورده و از شستشوی گل و لای  معابر و گذرگاهها با آب شرب  تا زمان برقراری شرایط پایدارجوی جدا پرهیز کنند.

انتهای پیام

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا