استان ها

مراسم تجلیل از پیشکسوتان والیبال برگزار می شود 

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از سنندج، امید مهتاب ضمن گرامیداشت هفته وحدت و آغاز ماه مولود اظهار کرد: والیبال استان کردستان در این چند سال شاهد رشد و توسعه مناسبی بوده و توانسته است در سطح کشور بیشتر شناخته شود.

وی عنوان کرد: هیات والیبال استان کردستان تا کنون با برنامه ریزی های دقیق توانسته است فراتر از تقویم فدراسیون جلو برود و این مهم نشان از آن دارد که این هیات خواستار توسعه این رشته است.

وی در ادامه بیان کرد: هیات والیبال استان با برگزاری دوره بین المللی مربیگری والیبال و حضور ملی پوشان سابق تیم ملی در این کلاس توانست برگ جدیی از والیبال را در این دیار ورق بزند.

مهتاب با اشاره به اینکه تجلیل از خادمین ورزش یک اصل مهم در ورزش است گفت: تمام برنامه های که هیات والیبال استان برگزار می شود با مشورت بزرگان این رشته انجام می شود که این نقطه عطفی در والیبال استان است.

رییس هیات والیبال استان کردستان گفت: پیشکسوتان والیبال نقش موثری در رشد والیبال داشته و دارند و با توجه به اهمیت این قضیه هیات والیبال کردستان رسالت خود را به جا آورده و با برنامه ریزی های که شده است مقرر شده است مراسم تجلیل از سپید مویان والیبال کردستان را در این ماه مبارک برگزار کند.

وی در پایان یادآور شد: این مراسم ۱۰ آنلاین ماه با حضور پیشکسوتان والیبال برگزار و از ۱۵ نفر از این عزیزان اعم از خانم و آقا تجلیل به عمل خواهد آمد.

گفتنی است: هیات والیبال استان در نظر دارد هر فصل از تعدادی از جامعه والیبال همچون داوران و مربیان فعال تجلیل بکند.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا