استان ها

مراسم اهدای اولین دوره جایزه رسانه ای پینووس برگزار می شود

به گزارش مجله تفریحی زیباروز از کردستان: دکتر سید مختار هاشمی ، اولین برنده جایزه Pinus Media ، گفت: «برای کمک به توسعه محتوای رسانه ای مکتوب ، مقالاتی که به صورت یادداشت ، تحلیل ، مقاله ، مصاحبه و گزارش به دبیرخانه ارسال می شوند ارزیابی شدند. “
وی افزود: با هماهنگی دبیرخانه مرحله اول Pinus توسط دکتر علیرضا کتابدار از اساتید برجسته حوزه روزنامه نگاری کشور مورد ارزیابی قرار گرفت.
هاشمی گفت: “با هدف تشویق روزنامه نگاران فعال در رسانه های كردستان برای تولید آثار حرفه ای و ایجاد رقابت مثبت بین هر دوره ، ضمن معرفی سه قسمت اول جایزه نقدی ، تندیس طلا و لوح تقدیر به مهمترین آثار اختصاص داده شده به هیئت داوران
رئیس کمیسیون گردشگری ، اقتصاد ورزشی و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج گفت: در این مسابقه رسانه ای روزنامه نگاران ، روزنامه نگاران ، محققان و نویسندگان می توانند آثار خود را با تأکید بر موضوع اعلام شده ارسال کنند.
وی گفت: جایزه قلم به طور مداوم و در یک مسابقه آزاد و حرفه ای به انتخاب هیئت داوران از دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها اعطا می شود.
هاشمی درباره اولین مراسم اهدای جایزه اظهار نظر کرد و افزود: اصحاب رسانه ، مدیران استانی و جمعی از اساتید دانشگاه در این مراسم حضور دارند.

46

دکمه بازگشت به بالا