استان ها

وحدت شیعه و اهل سنت، عامل اصلی توسعه و پیشرفت جزیره قشم

به گزارش مجله تفریحی زیباروز از قشم ، علی درویش پور اقدامات سازمان مناطق آزاد قشم را به عنوان سازمان حاکم بر توسعه و پیشرفت جزیره قشم ، وجود وحدت و همبستگی بین همه جزیره نشینان که عامل اصلی خواندن همه عناصر است ، توضیح داد. جمهوری اسلامی در این جزیره

وی بر نقش اساسی و تعیین کننده مشارکت جوامع محلی جزیره قشم در برنامه های توسعه جزیره و اجرای مأموریت های اقتصادی سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد و از نقش ائمه جمعه شیعه و سنی در ایجاد هماهنگی و وحدت قدردانی کرد. از جزیره نشینان

بر اساس این گزارش ، امیر الحجج و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز از توجه ویژه مدیرعامل سازمان مناطق آزاد قشم به مسایل فرهنگی و مذهبی جزیره قشم تشکر کردند. وی همکاری و همدلی مقامات و علمای شیعه و سنی در جزیره را مورد توجه قرار داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح ، نواب ، وحدت مسلمانان جهان را در این برهه تاریخی یک ضرورت خواند و توطئه ها و برنامه های دشمنان اسلام را برای جلوگیری از گسترش آموزه های نورانی حضرت محمد (ص) توضیح داد. ) در جهان. وی در همه نقاط کشور ، به ویژه در مناطق سنی نشین از جمله جزیره قشم ، اوباش این توطئه ها را فرا خواند.

شایان ذکر است در این جلسه که جمعی از معاونین و مدیران سازمان نیز حضور داشتند ، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حایبی ، امام جمعه قشمه ، شیخ عبدالرحیم خطیبی ، اهل سنت قشم و شیخ صالح امینی ، امام جمعه تبله ، قشم. آنها به منظور تقویت و گسترش وحدت قشم شیعه و سنی تاکید کردند.

46

دکمه بازگشت به بالا