حوادث

وضعیت جاده ها در اولین روز تعطیلات کرونایی/ مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک امروز و فردا فعالند

راهور ناجا ، جانشین فرمانده انتظامی ، در نخستین روز تعطیلات کرونا وضعیت جاده ها را تشریح کرد و گفت: وضعیت ترافیک در جاده های کشور بهتر از دیروز است.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، سردار حسینی با اشاره به اینکه امروز وضعیت نسبتاً بهتری نسبت به دیروز در جاده ها داریم ، افزود: دیروز اگر در برخی نقاط شاهد ازدحام بودیم به این دلیل بود که همکارانم در حال بحث ممنوعیت تردد در مقررات کرونا هستند. “.ردن.

وی گفت: بسیار طبیعی است که مقدار کمی به میزان بار ترافیکی در محل اضافه شود ، پس از یکی دو ساعت مقدار قابل توجهی ایجاد می شود ؛ به عنوان مثال ، در محور قزوین-رشت در رودبار و منجیل ، جایی که ما تا اواخر شب مشکل داشتیم زیرا همکارانم مصمم بودند ماشین ها را به عقب برگردانند.

سردار حسینی ادامه داد: امروز شرایط جاده ها بهتر شده و امیدواریم در روزهای آینده تا پایان این پروژه که پنجشنبه پنجم شهریور خواهد بود بتوانیم این ماموریت را با کیفیت به پایان برسانیم.

معاون پلیس راهور ناجا نیز در تلویزیون گفت که جاده ها به هیچ عنوان باز نمی شوند.
سردار سید تیمور حسینی در مورد محدودیت های رفت و آمد کشور در ایام تعطیلات کرونا به تفصیل صحبت کرد.
وی با اشاره به ترافیک زیاد در ورودی برخی شهرها گفت: تعداد نسبتاً قابل توجهی از مردم قبل از شروع محدودیت های ترافیکی سعی کردند تهران را ترک کنند. در حال حاضر ، در مکان هایی که آنها را با تنگناها کنترل می کنیم ، می توان گفت با حجم زیادی از ترافیک روبرو هستیم ، به عنوان مثال ، می توان گفت: منطقه هشتگرد ، منطقه بزرگراه قزوین-رشت ، منطقه رودبار ، ابتدای بزرگراه تهران-ساوه و جاده های هراز مکانهایی هستند که به دلیل اصرار بر تردد ، ترافیک متراکمی دارند.

وی گفت: “ما در حال بحث در مورد کنترل در سراسر کشور هستیم و این مرحله از محدودیت ها و مأموریتی که ستاد ملی ضد تاج به ما محول کرده ممنوعیت تردد است.”

حسینی با توجه به این که برخی مسافران منتظرند ببینند آیا جاده باز می شود یا خیر ، گفت: در این زمینه هیچگونه امدادی وجود نخواهد داشت متأسفانه برخی افراد برای ادامه مسیر سرسخت هستند که قطعاً این اتفاق نمی افتد و جاده ها به هیچ وجه باز نمی شود. “آنها باید به شهر خود برگردند.
راهور ناجا ، جانشین فرمانده انتظامی ، تاکید کرد: “هیچ رفت و آمد در هیچ استانی ممنوع است و هرگونه مجوز تردد تا روز جمعه 26 سپتامبر معتبر نیست.”
حسینی درباره تردد پلاک های محلی نیز گفت: رفت و آمد خودروهای با پلاک محلی در همان استان البته بدون ورود به شهر دیگری در راه بلامانع است.

همچنین سردار هادیان فر ، رئیس پلیس راهور ناجا ، قبلاً اعلام کرده بود که جاده ها بسته شده اند و همه مجوزهای صادر شده از سوی هر مرجع معتبر نیست ، به استثنای ناوگان باری و مسافری که باید یک سوم ظرفیت را داشته باشد و اتوبوس که 60 درصد ظرفیت داشت. آنها مجاز هستند.

وی گفت که اینها تصمیمات ستاد ملی تاج برای سلامت انسان است و طی اجرای این طرح که از ساعت 12 ظهر تا 26 سپتامبر به اجرا در می آید ، از شهروندان می خواهیم با پلیس همکاری کنند.

وی در مورد مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو نیز گفت: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک فقط در روزهای تاسوعا و عاشورا بسته می شود و امروز و فردا (25 و 26 مرداد) باز است و آماده ارائه است. خدمات به هموطنان. “

فرمانده انتظامی راهور ناجا در پایان خطاب به هموطنان گفت پلیس تاکید می کند که تحت هیچ شرایطی قصد سفر ندارد ، زیرا بار ترافیکی بر دوش آنها خواهد بود و چاره ای جز بازگشت ندارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا