حوادث

پرونده اکثر قتل‌های خوزستان نه با احکام قضایی بلکه با میانجیگری حل می‌شود

مجله تفریحی زیباروز / خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان در مورد کشتارهای استان خوزستان به کاهش آستانه تحمل افراد اشاره کرد و گفت: بیشتر این کشتارها ربطی به پلیس نداشت و بسیاری از آنها با حکم و قصاص دادگاه حل نشد ، بلکه با پادرمیانی.”

سردار سید محمد صالحی در دیدار با مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی ، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و تبریک هفته دفاع مقدس ، اظهار داشت: وسایل قانع کننده می تواند در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش اجتماعی م effectiveثر باشد. صدمه.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، به نقل از پایگاه خبری پلیس ، وی درباره اهمیت و جایگاه ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درخواست ما از شما این است که به طور م andثر و جدی در مسائل فرهنگی مربوط به تیراندازی غیرقانونی مشارکت داشته باشید. “باعث آسیب های اجتماعی و فرار سرمایه از این استان شد.

رئیس پلیس خوزستان گفت: ما اقدامات منفی خود را به گونه ای انجام داده ایم که حدود 85 درصد تیراندازی های غیرقانونی کشف شده و متهمان مربوطه شناسایی و دستگیر شده اند.

وی در مورد کشتارهای استان خوزستان به پایین آمدن آستانه تحمل اشاره کرد و گفت: بیشتر این کشتارها ربطی به پلیس نداشت و بسیاری از آنها با حکم و قصاص دادگاه حل نشد ، بلکه با وساطت انجام شد و این باعث تکرار جرم می شود. “

سردار صالحی با اشاره به اینکه 50 درصد سرقت های خردسال توسط معتادان متجاهر انجام می شود ، افزود: جایی برای نگهداری آنها وجود ندارد و در اینجا باید اردوگاه های ماده 16 استان خوزستان را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 34 طرح برای حل سرقت های معمولی اجرا شده است ، گفت: از ابتدای امسال 2 هزار و 142 سلاح جنگی و شکاری جمع آوری شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: همچنین یک تن و 225 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال کشف شده است.

سردار صالحی با بیان اینکه مردم در حال حاضر نگران فرزندان خود هستند ، گفت: مردم بیشتر از گروه های بزرگ نگران قاچاقچیان مواد مخدر هستند زیرا احساس می کنند فرزندانشان ممکن است از این طاعون متاثر شوند.

وی درباره شرایط کار پرسنل نیروی انتظامی در کرونا اظهار کرد: در منطقه کرونا ، پس از کادر پزشکی و کادر پزشکی ، بیشترین تأثیر مربوط به اقدامات و ماموریت های پلیس است.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در این جلسه نمایندگان مردم شریف استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی ضمن طرح مسائل انضباطی و امنیتی مربوط به منطقه حفاظت شده خود و قدردانی از عملکرد و اقدامات مبارزاتی ماموران نیروی انتظامی ، تاکید کردند که همه از ظرفیت های مجلس شورای اسلامی برای تقویت ناجا و به ویژه فرماندهی انتظامی استان خوزستان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا