حوادث

35000 ماسک هوجی در شمال غربی تهران پیدا شد



رئیس مرکز اقدام پلیس امنیت عمومی پایتخت اعلام کرد: 35 هزار و 500 ماسک هو در شمال غربی تهران به ارزش 1 میلیارد ریال کشف شده است.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، سرهنگ سعید راستی در توضیح این خبر گفت: پس از اخباری مبنی بر انباشت برخی ماسک های فیلتر در انبار در نزدیکی سیمون بولیوار در تهران ، بررسی این مشکل به پلیس پایتخت ارائه شده است. دستور کار پرسنل مرکز عملیات. “

وی افزود: پس از اطمینان از صحت خبر و شناسایی انبار افراد احتمالی ، مأمور اعزام و با موفقیت در تاریخ 13 فروردین با هماهنگی مقامات قضایی وارد محل اعلام شده شد و صاحب انبار را دستگیر کرد این انبار با 34700 ماسک فیلتر بررسی شد. “800 ماسک هو یکبار مصرف پیدا شد.

رئیس مرکز اقدام پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطرنشان کرد: متهم برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شده است و خاطرنشان کرد: کارشناسان تخمین زدند که ارزش کالاهای کشف شده یک میلیارد ریال بوده است.

براساس گزارشی در وب سایت خبری پلیس ، سرهنگ لستی با اشاره به عزم جدی پلیس برای سرکوب محصولات پزشکی و از مردم پرسید: اگر محصولات بهداشتی را می شناسید ، لطفاً آن را فوراً از طریق مرکز فوریت های پزشکی 110 به پلیس گزارش دهید. . .

انتهای پیام


همه محتوای سایت توسط سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، به همین خاطر مسوولیت این مقاله بر عهده منابع خبری بوده و وب سایت مجله تفریحی زیباروز هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا