حوادث

آخرین وضعیت راه‌های کشور/ احتمال وقوع سیلاب و صاعقه تا پنج‌شنبه

مدیر دفتر مدیریت بحران و تجهیزات ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل از احتمال وقوع سیل و اعتصاب رعد و برق تا پایان هفته خبر داد و گفت: “ما هیچ مشکلی در زمینه تردد در محورهای راهنمایی و رانندگی نداریم و گشت زنی در وسایل نقلیه به طور مداوم انجام می شود.”

اخبار آفتابی:

محمد رودباری اظهار داشت: براساس آخرین پیش بینی های هواشناسی ، هشدار سطح زرد برای 17 استان و محور حمل و نقل آن اعلام شده است که احتمال افزایش آب در کانال ها و رودخانه ها ، سیلاب ، سیلاب و صاعقه تا پنجشنبه وجود دارد.

وی افزود: این پیش بینی عمدتاً برای استان های گیلان ، مازندران ، گلستان ، خراسان شمالی و ارتفاعات قزوین ، البرز ، تهران ، سمنان ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، زنجان و غیره انجام شده و احتیاط در ترافیک ، اسکان در رودخانه و کوهنوردی توصیه می شود. ارتفاعات این روزها در حال افزایش است

مدیر دفتر مدیریت بحران و ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل ادامه داد: با توجه به اینکه گشت های جاده ای در تمام نقاط کشور مستقر و فعال هستند و گشت و گذار 24 ساعته در روز در محورهای مختلف به ویژه محورهای شریانی در صورت ایجاد تغییراتی انجام می شود. u محور حمل و نقل و ارتفاع در مركز كشور برای مديريت راه اطلاع داده می شود و ماشین آلات و تجهیزات لازم به منطقه مورد نظر ارسال می شود.

رودباری گفت: “با توجه به اینکه اخطار سطح زرد صادر شده و آمادگی کامل در بزرگراه های استانی و منطقه ای وجود دارد ، در روزهای پیش رو این هفته محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی نداریم و احتمال کج شدن و ریزش وجود دارد. از ارتفاع در تمام محورهای ترافیکی زمین. ” بررسی و ارزیابی خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا