استان ها

اشتغال و محدودیت البرز مرکزی بیشترین درخواست مردم غرب مازندران است

مجله تفریحی زیباروز/مازندران استاندار مازندران گفت: اشتغال، بافت فرسوده و محدودیت البرز مرکزی، بیشترین مراجعات مردم غرب مازندران به دفتر استانداری در نوشهر است.

سیدمحمود حسینی پور جمعه ۲۵ اسفند در حاشیه دیدار چهره به چهره با مردم غرب مازندران در دفتر استانداری  در نوشهر با اشاره ملاقات‌های هفتگی در این دفتر با حضور مدیران استانی، اظهار کرد: برای بررسی مشکلات مردم از نزدیک در این دفتر حضور پیدا می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور ۳۰ نفر از مدیران کل در عصر جمعه افزود: مسائل و مشکلات مردم را می‌شنویم و برای رفع آن دستورات لازم برابر قانون صادر می‌شود.

اشتغال و محدودیت البرز مرکزی بیشترین درخواست مردم غرب مازندران است

وی به بیشترین مسائل و مشکلات مردم در زمان حضور خود در این دفتر اشاره کرد و گفت: مباحثی همچون اشتغال از جمله موارد مراجعه است که اغلب دارای تحصیلات عالیه هستند، برای این افراد در استانداری از طریق استارت ‌آپ‌ها و ایجاد پایگاه‌های شغلی مجازی بویژه دانش بنیان کارهایی در دست اقدام است اما اغلب افراد به این سمت و سو تمایلی ندارند و دوست دارند به عنوان کارمند مشغول شوند.

استاندار مازندران با بیان اینکه محدودیت زیادی در این خصوص وجود دارد، تاکید کرد: دولت به دنبال کوچک سازی است و شغل دولتی آنگونه که باید پاسخگوی نیاز امروز جوانان ما باشد؛ نیست.

حسینی پور ادامه داد: اشتغال را باید به سمت دانش بنیان و کسب و کارهای استارت آپی آورد زیرا منبع درآمد این کارها خیلی بیشتر از مشاغل دولتی است.

وی تصریح کرد: در شورای اشتغال استان هم در حال برنامه ریزی هستیم.

اشتغال و محدودیت البرز مرکزی بیشترین درخواست مردم غرب مازندران است

استاندار مازندران موضوع بافت فرسوده را از دیگر مراجعات عنوان کرد و گفت: این بخش نیازمند مشارکت شهرداری‌ها است و در راستای تبدیل بافت فرسوده در استان در سطح کلان در اداره کل شهرسازی برنامه‌های مفصلی داریم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های هادی روستایی بیشترین مشکلات و مراجعات را داشته است.

استاندار مازندران محدودیت‌های البرز مرکزی را در حوزه محیط،زیست از دیگر مشکلات بیان کرد و گفت: سرمایه گذاران در این بخش مشکل دارند که در این زمینه دنبال می‌کنیم.

اشتغال و محدودیت البرز مرکزی بیشترین درخواست مردم غرب مازندران است

حسینی پور ابراز امیدواری کرد، نظام مسائل منطقه در شورای سیاستگذاری استان به صورت ریشه‌ای حل می‌شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا