استان ها

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بندر تاریخی گز

مجله تفریحی زیباروز/ گلستان وزیر جهادکشاورزی امروز جمعه ۱۳ اسفند از بندر تاریخی گز و زیرساخت های بندری این شهرستان در خلیج گرگان بازدید کرد.

سید جواد ساداتی نژاد در بازدید از این بندر با بررسی دقیق آخرین وضعیت خلیج گرگان در جمع خبرنگاران گفت: رقمی معادل 38.55 میلیارد ریال معادل 25 درصد از وام سفر دولت سیزدهم به بخش کشاورزی به گلستان اعطا شد. استان

وزیر جهاد کشاورزی از بندر تاریخی گز بازدید کرد

وی در ادامه با بیان اینکه در این بازدید وضعیت بندر بندرگز مورد بررسی دقیق قرار گرفت گفت: هیچ گونه مانع و مشکلی در صادرات محصولات کشاورزی کشور به خارج از کشور وجود ندارد.

ساداتی نژاد از تفاهم نامه بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت خبر داد و خاطرنشان کرد: باید آزمایشگاه های تخصصی ایجاد شود و هر محصولی که به هر مقصدی صادر می شود بر اساس استانداردهای کشور مقصد آنالیز شود.

وزیر جهادکشاورزی با تاکید بر اینکه مشکلات بندرغزه، دسترسی به خلیج گرگان و مجتمع فرهنگی هنری ارشاد این شهرستان در شورای استان مطرح می شود، تصریح کرد: در حوزه شیلات و زهکشی ها استان گلستان به ویژه شایسته است.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، وزیر جهاد کشاورزی و نماینده تام الاختیار رئیس جمهور با حضور در فرمانداری بندرغزه با نمایندگان شهروندان دیدار و به بررسی دقیق مسائل و مشکلات آنان پرداختند.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا