اجتماعی

بررسی کارشناسانه حادثه آتش سوزی در کارخانه ایوانکی

مجله تفریحی زیباروز/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان به دنبال وقوع حادثه آتش سوزی در کارخانه تولید عطر و ادکلن شهرک صنعتی ایوانکی به رئیس حوزه قضایی بخش ایوانکی دستور داد، شخصاً در محل حاضر و علت وقوع این حادثه را بررسی و پیگیری قانونی کند.

محمد جعفر عبدالهی, ۳۰ مردادماه با اشاره به آتش سوزی دیروز در شهرک صنعتی ایوانکی اظهار کرد: با توجه به وقوع حادثه آتش سوزی در کارخانه هلنسا، در شهرک صنعتی ایوانکی از رئیس حوزه قضایی این بخش خواسته شده ضمن ورود قانونی به این حادثه، گزارش بررسی های قضایی از این حادثه را به دادگستری کل استان اعلام کند.

وی ادامه داد: بنا به اطلاعات اولیه متاسفانه برخی از نیروهای شاغل در این واحد تولیدی آسیب دیده‌اند. البته خوشبختانه تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، دکتر عبدالهی اضافه کرد: با توجه به وجود دو منبع اشتعال‌زا در این کارخانه، برای جلوگیری از افزایش حجم آتش سوزی تیم‌های امدادی و اطفاء حریق از شهرهای همجوار به محل اعزام شده و همچنین نیروهای امدادرسانی ، امنیتی و انتظامی برای ارائه خدمات مربوطه در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرک صنعتی ایوانکی از شهرک های تولیدی فعال و پرتعداد از حیث واحدهای اشتغال آفرین به شمار می آید از مسئولان خواسته شده ضمن همکاری با عوامل اجرایی، علت تامه وقوع حادثه به دادگستری کل اعلام شود.

وی بر لزوم ایجاد زیرساخت های لازم برای جلوگیری از وقوع حوادث تاکید و اظهار کرد: بعد از ارائه گزارش همکاران قضایی ایوانکی، از طریق دادگستری استان درباره تعداد ایستگاه های آتش‌نشانی و کافی بودن و عدم کافی بودن ایستگاه های شهرک صنعتی و همچنین در خصوص شناسایی و تعقیب قانونی علل وقوع این حادثه اطلاع رسانی خواهد شد .

 انتهای پیام

گروه تحریریه علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با نگاهی منصفانه به تفاوت‌های اجتماعی و تبعیضات نژادی.
دکمه بازگشت به بالا