حوادث

روایتی از مرگ تلخ ملیکا برجی

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری آنلاین مجله تفریحی زیباروز نوشت:  دختر ۱۲ ساله‌ای که که اسفندماه پارسال در جریان تعقیب و گریز پلیس بر اثر کمانه‌کردن گلوله شلیک‌شده مجروح شده بود، درگذشت.

 ۲ اسفند ماه سال گذشته بود که در جریان یک تعقیب گریز خودرو پلیس و یک خودروی حامل مواد مخدر در منطقه سه راه گوهر دشت کرج ماموران به سمت آن شلیک می‌کنند که یکی از تیر‌ها کمانه و به یک نوجوان ۱۲ ساله برخورد می‌کند. ملیکا برجی بعد از حادثه به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال داده می‌شود و سپس با تصمیم خانواده و پزشکان برای ادامه مسیر درمان به یک بیمارستان در پایتخت منتقل می‌شود. این دختر نوجوان متأسفانه روز گذشته بر اثر بروز عفونت در بدن جان خود را از دست داد و امروز در بهشت سکینه کرج با حضور خانواده‌اش به خاک سپرده شد.

عموی ملیکا برجی، دختری که اسفندماه پارسال در جریان تعقیب و گریز پلیس بر اثر کمانه‌کردن گلوله شلیک‌شده مجروح شده و روز گذشته بر اثر عفونت فوت کرده است، گفت: هرکسی کمترین اطلاعاتی در حوزه نظامی داشته باشد می‌داند نوع رفتاری که مأمور انتظامی در این صحنه انجام داده است خطای انسانی بوده و تعمدی در این حادثه رخ نداده است. 

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس البرز در این خصوص اعلام می‌کند: مأموران پلیس در پی گشت‌زنی در یکی از نقاط کرج به یک خودروی ۲۰۶ سفید که سابقه فروش مواد مخدر داشت دستور ایست می‌دهند که خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار می‌کند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ماموران برای توقف خودرو اقدام به تیراندازی می‌کنند که متاسفانه در حین تیراندازی دو تیر به یک خانم و یک دختر نوجوان اصابت کرده که سریعا پس از حادثه به مرکز درمانی منتقل می‌شوند و تحت معالجه قرار می‌گیرند.

ملیکا برجی بعد از حادثه به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال داده می‌شود و سپس با تصمیم خانواده و پزشکان برای ادامه مسیر درمان به یک بیمارستان در پایتخت منتقل می‌شود.

این دختر نوجوان متأسفانه روز گذشته بر اثر بروز عفونت در بدن جان خود را از دست داد و امروز در بهشت سکینه کرج با حضور خانواده‌اش به خاک سپرده شد.

محسن برجی، عموی ملیکا در حاشیه این مراسم به خبرنگار آنلاین مجله تفریحی زیباروز گفت: هرکسی کمترین اطلاعاتی در حوزه نظامی داشته باشد می‌داند نوع رفتاری که مأمور انتظامی در این صحنه انجام داده است خطای انسانی بوده است و تعمدی در این حادثه رخ نداده است.

وی با بیان اینکه در طول درمان، پلیس استان تمام تلاش خود را انجام دادند و نهایت همکاری خود را داشتند، تأکید کرد: طی این مدت ضمن مداوا و درمان ملیکا عمل جراحی نیز برای او انجام شد، اما متأسفانه بدنش را عفونت گرفته بود و حدود ۳ ماه و نیم در بیمارستان بستری ماند.

عموی ملیکا برجی در پایان گفت: خطایی که در این حادثه رخ داد باید به حداقل برسد، این تجربه تلخی که برای ما ثبت شد باید به ارتقا دانش نظامی کشور کمک کرد. این حادثه، اما دستاویزی برای رسانه‌های ضد انقلاب شده تا دوباره با استفاده از تکنیک پاره حقیقت گویی و تصاویر معصومانه این دختر ۱۲ ساله به مخاطبان خود القا کنند که «ملیکا برجی هدف تیراندازی نیرو‌های پلیس قرار گرفت».

تیم تحریریه حوادث

نویسنده حوادثی هستم که تمامی طیف رویدادها را پوشش می‌دهم. از اخبار سیاسی تا رویدادهای فرهنگی و ورزشی، همه را با اهمیت برابر می‌شمارم.
دکمه بازگشت به بالا