استان ها

شادی جالب بیرانوند و ضربه عجیب بازیکن سپاهان به کمک داور

حاشیه بازی سپاهان و پرسپولیس

بازیکن تیم فوتبال سپاهان بعد از شکست مقابل پرسپولیس با ناراحتی با توپ ضربه‌ای را به یکی از کمک داورها زد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ( چهارشنبه) از ساعت 15 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند و در پایان 120 دقیقه تیم پرسپولیس توانست در یک دیدار جذاب تیم 10 نفره سپاهان را با نتیجه پرگل 4 بر 2 شکست دهد و با این نتیجه گام به مرحله بعدی این مسابقات بگذارد.

*بسیاری از هواداران سپاهان پس از دریافت گل چهارم تیم‌شان ورزشگاه را ترک کردند.

*پس از پایان مسابقه علیرضا بیرانوند به سمت تماشاگران تیمش رفت و با حرکات دست شادی عجیبی از خود نشان داد. البته وحید امیری و مهدی عبدی هم در کنار او حضور داشتند. 

*بلافاصله پس از پایان بازی نیازمند به وسط زمین رفت و به بازیکنان پرسپولیس خسته نباشید گفت. البته در این میان هم یک نارنجک توسط هواداران منفجر شد.

*در وقت‌های اضافه فرشاد احمدزاده که پس از ثبت گل تساوی تیمش از سوی مورایس تعویض شده بود با حضور در منطقه فنی اعتراض خود را به داور چهار اعلام کرد، البته در این لحظه یحیی گل‌محمدی به سمت نفرات معترض سپاهان و احمدزاده رفته و بابت این رفتار او معترض شد و از وی خواست تا روی نیمکت تیمش برود. موضوعی که با واکنش دیگر نفرات سپاهان همراه شد تا بازی با تنش همراه شود.

*بعد از سوت پایان توسط حیدری بازیکن سپاهان از فرط ناراحتی توپ را به سمت کمک داور مسابقه زد و توپ به زانوی او برخورد کرد.

*نیمکت‌نشینان و کادرفنی پرسپولیس پس از حضور در مرحله بعدی جام حذفی شروع به جشن و پایکوبی کردند.

*محمد دانشگر پس از شکست تیم سپاهان تصمیم داشت به سمت یکی از بازیکنان پرسپولیس برود که با ممانعت سیامک نعمتی مواجه شد.

*در شرایطی که هواداران سپاهان با ناراحتی در حال ترک ورزشگاه بودند بازیکنان پرسپولیس در یک جا جمع شدند و به خوشحالی پرداختند و پس از آن نیز به سمت هوداران خود رفتند تا در این پیروزی با آنها سهیم شوند.

 

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا