استان ها

قدرت جمهوری اسلامی سبب تسلیم شدن دشمن در جبهه های مختلف بین المللی شده است

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز استان چهارمحال و بختیاری، مسئول دفتر نمایندگی ولی قانونی در قمربنا هاشم سلام الله علیها در مجمع بسیج بن گراد به تشریح دستاوردهای جمهوری اسلامی در مقابله با استکبار جهانی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر وی گفت: آمریکا می خواهد سیاست دهکده جهانی تحت رهبری خود بر جهان حاکم باشد و در این راه ایران اسلامی را یکی از موانع اصلی خود می داند و به همین دلیل مدام در کشور به دنبال توطئه می باشد.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در قمر بنی هاشم علیه السلام تاکید کرد: اقتدار جمهوری اسلامی باعث تسلیم شدن دشمنان در جبهه های مختلف بین المللی شد و آمریکا در مقابل ایران اسلامی به چالش کشیده شد و هژمونی خود را از دست داد. جهان

حسینی صدر تصریح کرد: آمریکا ایران قدرتمند را خطری واقعی برای منافع خود در کل جهان می داند و به همین دلیل تلاش می کند با اغتشاشات مختلف مانع از تقویت ایران اسلامی شود.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: آمریکا می خواهد جمهوری اسلامی را مهار کند و با شروع اغتشاشات اخیر در کشور قصد دارد در مذاکرات هسته ای از جمهوری اسلامی امتیاز بگیرد.

گفتنی است مجمع بسیج شهر بن با حضور اعضای کارگروه های شش گانه بسیج و همچنین با دعوت فرماندار، فرمانده انتظامی و برخی از مسئولین اداره شهرستان بن در سالن اجتماعات شهر بن برگزار شد.

46

دکمه بازگشت به بالا