حوادث

مهار حریق در هتل کارون دلیجان

مجله تفریحی زیباروز / مرکزی رئیس آتش نشانی شهرداری دلیجان شب گذشته از آتش سوزی در هتل کارون این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه این آتش سوزی پس از چند ساعت با کمک آتش نشانان متوقف شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی ، در آخرین ساعت های شب گذشته (پنجشنبه 10 تیر) طبقه های فوقانی هتل کارون در دلیان دچار آتش سوزی شد و آتش تا یک ساعت بعد ادامه داشت. دو طبقه هتل سوخته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دلیجان عنوان کرد: شب گذشته در ساعت 11.45 بعد از ظهر آتش سوزی در هتل کارون دلیجان به ایستگاه آتش نشانی گزارش شد و آتش نشانان از اولین دقایق آتش به محل حادثه رسیدند.

محمد بیگی اظهار داشت: آتش سوزی در بخشی از کافه شروع شده است و به دلیل اینکه نمای این هتل از کامپوزیت ساخته شده است ، در طبقات فوقانی ساختمان پخش شده است.

وی اظهار داشت: “آتش نشانان ایستگاه های آتش نشانی اراک ، خمین ، محلات و نراق به محل حادثه اعزام شدند. همچنین نیروهای شهرداری ، بسیج و مردم در خاموش کردن آتش مشارکت داشتند. در نهایت این آتش سوزی پس از 2 ساعت و 30 دقیقه رخ داد.” کاملاً محدود.

“خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است. خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشته و هیچ آسیبی به ایستگاه آتش نشانی نیر وارد نشده است.”

با توجه به فته علت این است که علت این تصادف کارشناسان مربوط به آتش سوزی در شبکه یخچال های گازی در بخش فست فود این هتل بوده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا