استان ها

وعده الهی در حکومت صالحان بر جهان محقق خواهد شد

وعده الهی در حکومت صالحان بر جهان محقق خواهد شد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: انقلاب اسلامی نماد ظهور حق و نابودی باطل بود و نشان داد وعده الهی در حکومت صالحان در جهان عملی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی مجله تفریحی زیباروز از قزوین؛ مراسم نمادین استقبال از امام روز چهارشنبه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اعلایی استاندار، سردار آتانی فرمانده سپاه و فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاههای اجرایی در مزار شهدا برگزار شد.

آیت الله عابدینی در این مراسم گفت: حق آمد و باطل نابود شد و حق ولایت خدا و قرآن کریم است وقتی احکام قرآن در یک جامعه حاکم می شود ظلم می رود و با آمدن حق باطل و ظلم نابود می شود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: حق یعنی اخوت و مهربانی و هنگامی که انسانیت در جامعه حاکم شود بدون تردید کینه و ظلم بساطش برچیده خواهد شد.

photo_2023-02-01_11-55-58

آیت الله عابدینی بیان کرد: انقلاب اسلامی توسط عبدی صالح و انسانی خود ساخته و مومن در سال ۴۲ آغاز شد و آن زمان شهید سلیمانی یک کودک ۷ ساله بود اما به برکت انقلاب اسلامی به شخصیتی جهانی و ماندگار تبدیل شد.

امام جمعه قزوین یادآورشد: ملت ما چشم انتظاری کشیدند تا امام آمد و کشور قرین رحمت شد و امروز قدردان این نعمت الهی هستیم و از آن صیانت می کنیم.

وی بیان کرد: ایران قیام کرد و امام آمد اگر جهان قیام کند حضرت خواهد آمد و  تا بانگ لا اله الا الله در جهان هست ما هستیم و امروز انقلاب فقط در چاردیواری مدرسه فیضیه و مرزهای ایران محدود نشده بلگه آیات قرآنی مرزهای جغرافیایی و اعتقادی را درنوردیده و امروز مسیحیان و مستضعفان زیادی به انقلاب چشم دوخته اند.

photo_2023-02-01_11-28-48

آیت الله عابدینی اظهارداشت: عصبانیت هایی که با اهانت به مقدسات توسط انسان های فرومایه دیده می شود بخاطر نگرانی دشمنان از برچیده شدن بساط ظلم و ستم و رذالت هاست.

وی گفت: خداوند وعده داده زمین بدست شایستگان اداره خواهد شد و ما به آینده امیدواریم تا صالحان وارث زمین و حکومتها شوند.

photo_2023-02-01_11-59-27

در این مراسم مردم و مسئولان با حضور در مزار شهدا با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه نسبت به شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ادای احترام کردند.

انتهای پیام

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا