استان ها

۸۰۰۰ پلیس عهده‌دار تامین امنیت انتخابات در کرمانشاه هستند

مجله تفریحی زیباروز/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، هشت هزار نیروی پلیس عهده دار تامین امنیت این رویداد مهم شده اند و با همه وجود از آراء مردم حراست می کنند.

سردار مهدی حاجیان پس از انداختن رای خود را به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: از مدت ها پیش تمهیدات لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات امروز اندیشیده شده بود و کار رای گیری در همه شعب ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس هم از همان ابتدای کار همه ظرفیت خود را برای تامین امنیت مطلوب انتخابات بکار گرفت و همکاران ما در تمامی شعب حضور دارند و با همه توان از آراء مردم حراست می کنند.

حاجیان گفت: در استان کرمانشاه هشت هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت انتخابات و مسائل جانبی آن در نظر گرفته شده و ان شاءالله امروز هم مانند دوره های گذشته بتوانیم از این ماموریت سربلند خارج شده و حافظ خوبی برای رای مردم باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: حدود پنج ساعت از آغاز کار رای گیری می گذرد و خوشبختانه تاکنون هیچ مورد امنیتی از شعب اخذ رای در سراسر استان گزارش نشده است.

وی همچنین با دعوت از عموم مردم برای حضور در انتخابات، گفت: مشارکت در این رویداد مهم ملی می تواند باعث افزایش اقتدار کشورمان در مجامع جهانی و بین المللی شود.

حاجیان گفت: مردم فهیم و با بصیرت استان کرمانشاه همواره در دفاع از ارزش های نظام و انقلاب پیشگام بوده اند و امروز هم با حضور پرشور و شعور خود پای صندوق های رای حماسه ای دیگر می آفرینند و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا