اجتماعی

آغاز ارزیابی عملکرد شش ماهه نواحی ۱۲۴ گانه پایتخت

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از آغاز ارزیابی شش ماهه اول سال 1402 نواحی خبر داد و گفت: عملکرد نواحی 124 گانه پایتخت زیر ذره‌بین اداره کل هماهنگی، نظارت و کنترل قرار خواهد گرفت.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، عباس شعبانی با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات شهرداری تهران در حوزه نگهداشت شهر و افزایش میزان رضایتمندی شهروندان، از فعالیت‌های نواحی پایتخت به صورت میدانی و محله به محله بازدید و به صورت کیفی و کمی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی افزود: ارزیابی این دوره به صورت سیستماتیک و بر اساس پیام‌های موجود در سامانه‌های ۱۳۷ پلاس و سامانه‌های آماری اداره کل هماهنگی، نظارت و کنترل در قالب گروه‌های نظارتی صورت خواهد گرفت.

معاون هماهنگی و امور مناطق با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر افزایش اختیارات نواحی افزود: یکی از مهمترین اهداف این معاونت در سال جاری، افزایش اختیارات شهرداران نواحی و به دنبال آن تقویت و ارزیابی عملکرد نواحی است.

شعبانی خاطر نشان کرد: موضوع نگهداشت شهر، اولویت مهم شهرداران نواحی در سال جاری است و در ارزیابی‌ها امتیاز قابل توجهی را به خود اختصاص خواهد داد و کم توجهی شهرداران نواحی به این موضوعات امتیازات منفی را برای نواحی به دنبال خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، وی تصریح کرد: با انجام این ارزیابی که با همکاری اداره کل پایش و عملکرد شهرداری تهران صورت می‌گیرد کارنامه عملکردی برای نواحی 124 گانه صادر خواهد شد.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا