اجتماعی

آمادگی دولت و مجلس برای ایجاد مدیریت یکپارچه شهری در پایتخت

نایب رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که دولت و مجلس شورای اسلامی آماده هستند که مدیریت یکپارچه شهری را در تهران اجرایی کنند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، پرویز سروری در ابتدای جلسه امروز شورای شهر تهران که ریاست جلسه را در غیاب مهدی چمران برعهده داشت، اظهار کرد: ضمن تشکر از مردم بابت حضور چشمگیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، از ابتکارات شهرداری تهران در آذین خیابان‌های تهران در دهه فجر نیز تشکر می‌کنم. همچنین امسال شاهد بودیم که جشنواره فیلم فجر مجددا به ارزش‌های انقلاب برگشته است و امیدواریم این اقدام ادامه داشته باشد.

وی همچنین در مورد برف‌روبی در تهران اظهار کرد: تهران یک کلانشهر نیست بلکه یک کشور شهر است و باید هم‌افزایی بین همه دستگاه‌ها وجود داشته باشد تا بتوانیم به مانند برف روز یکشنبه بر مشکلات فائق آییم چرا که دیدیم حجم برف در روز یکشنبه ۱۸ سانت شد اما با پای کار آمدن تمامی مجموعه‌ها با موفقیت این روز سپری شد و نشان داد که به شدت نیازمند مدیریت یکپارچه شهری هستیم.

سروری با بیان این‌که در صحبت با رئیس جمهور، معاون اول و وزیر کشور متوجه شدیم که دولت آمادگی کامل آن را دارد که مدیریت یکپارچه شهری را در تهران اجرا کند، تصریح کرد: از مجلس شورای اسلامی نیز مطمئن هستیم چرا که در رأس آن شهردار اسبق تهران نشسته است و امیدواریم مثلثی از شورای عالی استان‌ها، دولت و مجلس شورای اسلامی شکل گیرد تا برای رسیدن به مدیریت یکپارچه شهری اتفاقات خوبی رخ دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا