استان ها

آموزش جدیدترین روش‌های تدریس قرآن به معلمان سما

به منظور بهره مندی از آثار و برکات قرآن کریم و توانمندسازی معلمان و مربیان قرآن و عترت مدارس ابتدایی دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه کارگاه آموزشی یک روزه به میزبانی این دانشگاه برگزار شد. (ادامه مطلب)

این کارگاه به منظور آموزش جدیدترین روش های آموزش قرآن به معلمان مقطع ابتدایی با تدریس محمد علیزاده دبیر سام دارالقرآن برگزار شد.

محمد حاتمی سرپرست دانشگاه آزاد تربت حیدریه وی خطاب به شرکت کنندگان این کارگاه گفت: حفظ، یادگیری و تدبر در آیات قرآن کریم آثار و برکات معنوی و مادی بی شماری در زندگی اجتماعی، فردی و فردی همه ما دارد.

آموزش آخرین روش های آموزش قرآن به خود استاد

شرح مهم ترین فعالیت ها از ابتدای آنلاین 1400 تاکنون

معاون آموزش عمومی و حرفه ای دانشگاه تربت حیدریه آزاد نیز در این کارگاه آموزشی، مهمترین فعالیت های انجام شده توسط مربیان از ابتدای مهرماه 1400 سما تربت حیدریه برگزاری جشن های قرآن برای پایه های اول و دوم ابتدایی، برگزاری دوره های قرآن در نمازخانه مدرسه برای آشنایی دانش آموزان با قرآن کریم، آموزش دو جزء روخوانی و حفظ دانش آموزان، برگزاری کلاس روخوانی و آموزش عربی هفته ای یکبار گویش برای پایه چهارم و پنجم و ششم، آموزش تقلید صدای قاریان برای پایه های اول، دوم و سوم و تشویق دانش آموزان به حفظ سوره ها با تجوید و لهجه عربی.

سعید احمدی ابریشمی از جمله اقدامات انجام شده در زمینه حفظ در حوزه های تخصصی و عمومی می توان به اختصاص بخشی از وقت به حفظ و آموزش سوره ها به صورت تکرار و تمرین با داستان و شعر کودک و نقاشی و همخوانی سوره ها و گوش دادن به سوره ها اشاره کرد. قاریان در ساعت تلاوت می کنند. ، با تشکیل کلاس حفاظتی جداگانه و تخصصی، داوطلب شرکت در کلاس تخصصی حفاظت شد.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا