اجتماعی

افتتاح هتل «کوثر» برای اسکان بانوان ملی‌پوش با همکاری شهرداری تهران 

شهردار تهران در بازدید از کمپ‌های تیم ملی فوتبال، گفت: نوجوانان ملی‌پوش مدال اخلاق و افتخارآفرینی را بر گردن دارند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، علیرضا زاکانی امروز چهارشنبه با حضور در کمپ‌های تیم ملی فوتبال دیدار صمیمانه‌ای با نوجوانان ملی‌پوش داشت.

در ابتدای این دیدار مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با تقدیر از حمایت‌های مدیریت شهری از ورزش فوتبال گفت: چندی قبل با شهرداری تهران تفاهمنامه‌ای امضا کردیم که ذیل آن مجموعه شهرداری کمک‌های زیادی به فدراسیون فوتبال تاکنون کرد. به همین جهت لازم است از تلاش‌ها و کمک‌های آقای زاکانی به ملی‌پوشان تشکر کنم.

تاج در ادامه پیرامون نقش شهرداری تهران در تکمیل امکانات کمپ‌های تیم ملی، افزود: سال‌ها قبل حتی یک چمن استاندارد برای تمرین ملی پوشان نداشتیم؛ اما اکنون در کمپ تیم ملی همه نوع امکانات از سالن بدنسازی تا زمین‌های چمن مناسب با استانداردهای روز دنیا داریم و با این وجود تنها یک خلأ باقی مانده بود که آن هم مربوط به احداث هتلی مختص بانوان بود. خوشبختانه امروز با کمک شهرداری تهران این خلأ نیز برطرف شد و هتل کوثر با هدف اسکان بانوان ملی‌پوش طی چند روز آینده افتتاح خواهد شد.

نوجوانان ملی‌پوش مدال اخلاق و افتخارآفرینی را بر گردن دارند

علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز در صحبتی کوتاه گفت: بازدید امروز و حضور در کمپ تیم ملی فوتبال اتفاقی به یاد ماندنی برای من بود؛ همت و اخلاق نوجوانان افتخارآفرین ملی‌پوش برای من درس‌آموز است.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی در ادامه با تقدیر از قهرمانی ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال، افزود: نوجوانان ملی پوش مانند نوجوانان حاضر در صحنه دفاع مقدس علاوه بر افتخارآفرینی برای مردم ایران مدال اخلاق نیز بر گردن دارند. ما در مجموعه شهرداری تهران هم وظیفه داریم تا حد توان شرایط و امکانات لازم را برای افتخار آفرینی این نوجوانان فراهم کنیم.

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با نگاهی منصفانه به تفاوت‌های اجتماعی و تبعیضات نژادی.
دکمه بازگشت به بالا