استان ها

محمد گل محمدی رئیس شبکه سلامت اجتماعی جوانان، در پایتخت کشور شد

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز از استان تهران؛ امروز ، طی یک مبارزات انتخاباتی آنلاین که توسط استان قزوین برگزار شد ، یک شبکه ملی سلامت اجتماعی جوانان با هدف ایجاد اتحاد بین NGO های جوانان مرتبط با موضوع فوق به منظور افزایش و بهبود کیفیت زندگی جوانان ایجاد شد.

بنابراین ، NGO های فعال جوانان در استان تهران و عضوی از شبکه بهداشت اجتماعی دولت نیز با حضور در دفتر معاون مدیر جوانان اداره کل ورزش و جوانان در این انتخابات شرکت کردند.

در این انتخابات که همزمان در سراسر کشور برگزار شد ، محمد گل محمدی به عنوان رهبر شبکه و فیروزه فتح الهی به عنوان دبیر شبکه اجتماعی کشور برای سلامت جوانان در استان تهران انتخاب شدند. همچنین لازم به ذکر است که امید رضاقیلی ، هانیه بامداد و مهدی صفویان اعضای اصلی شورای شبکه اجتماعی مرکزی در استان تهران هستند و مقرر شد برای دستیابی به اهداف متعالی رئیس و دبیر شبکه استانی پیگیری شود.

در پایان این نشست ، محمد گل محمدی طی گفتگوی آنلاین با دبیرکل شبکه بهداشت اجتماعی برای وی و کلیه جوانان کشور به ویژه اعضای هیئت مدیره و شبکه مرکزی شبکه بهداشت اجتماعی در سراسر کشور آرزوی موفقیت کرد. وی به عنوان رئیس شبکه حمایت اجتماعی استان تهران گفت: “من بدون شک از رای شما عزیز قابل اعتماد و سپاسگزارم و به لطف خدا و یاری دوستان تمام تلاش خود را برای تقویت شبکه و ارتقا quality کیفیت انجام خواهم داد. زندگی جوانان استان تهران. “

9999999999

دکمه بازگشت به بالا