استان ها

الگانت ، پیشرو در اقدامات فرهنگی و مسئولیت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز استان سمنان ،روز پنجشنبه مراسم تجلیل از بازنشستگان مدیریت درمان استان سمنان و قدردانی از واحدهای تولیدی و صنعتی همیار در حوزه درمان تامین اجتماعی برگزار شد در این مراسم از مهندس جعفری مدیر عامل محترم شرکت نساجی الگانت هم تجلیل شد به همین منظور مهندس جعفری در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز استان سمنان گفت : ضمن تشکر و احترام و تبریک به مناسبت هفته تامین اجتماعی و به پاس تلاش بازنشستگان محترم که سالها در مراکز درمانی استان به بیمه شدگان خدمت رسانی نموده اند و از برگزاری این مراسم به جهت تکریم از بازنشستگان که سالها در تولید نیز زحمت کشیده اند قدر دانی می نمایم .

نساجی الگانت همیشه اقدامات فرهنگی ،رفتار گروهی ،تربیت کاری ،تعهد و مسئولیت فردی و درنهایت مسئولیت گروهی و اجتماعی را در دستور کار خود داشته است.

لذا آیین تقدیر و دریافت لوح سپاس از مدیریت درمان استان ، افتخاری است متعلق به خانواده ۳۰۰ نفری نساجی الگانت و امیدوارم که در آینده نزدیک شاهد توسعه ، اشتعال و اقدامات فرهنگی بیشتر و همچنین در کنار کادر درمان سازمان تامین اجتماعی باشیم .

وی افزود :کارآفرینی بدون اقدام فرهنگی و مسئولیت اجتماعی لذت بخش و رضایتمند نخواهد بود.

خوشبختانه الگانت توانسته در تولید تکنولوژی و مُد را تلفیق کند و محصول زیبا و با کیفیت تولید وارائه نماید که علت آن فقط به فقط حاصل رضایت پرسنل کارآمد و مشارکت در مسئولیت اجتماعی داخل واحد و خارج از واحد تولیدی خود بوده است . هیچ کسب کاری بدون رضایت بخش منابع انسانی آن قادر به تولید محصول قابل فروش و رقابت پذیر نخواهد بود.

مهندس جعفری رئیس هیات مدیره بنیاد خیریه نیکوکاران راه اسمان مژده رسیدن دستگاه رادیوتراپی شتاب دهنده خطی با تکنولوژی پیشرفته پرتودرمانی روز دنیا را برای مرکز سرطان سمنان داد و افزود این دستگاه برند varian ساخت آمریکا و دستگاه سی تی سیمولاتور که از آخرین ورژنهای روز بخش تشخیص سرطان می باشد و باید به مردم سمنان و هموطنان عزیز تبریک عرض کنم . و امیدوارم با کمک خیرین همیشه در صحنه در اینده نزدیک شاهد افتتاح مجتمع امید ، مرکز تشخیص و درمان سرطان باشیم و ستاره درخشان در دل کویر بنام مجتمع امید برای همیشه بدرخشد.

وی در پایان گفت به امید مشارکت صنعتگران و خیرین در جهت پیشرفت رشد مسئولیت اجتماعی و اتمام پروژه مجتمع امید هستیم

الگانت ، پیشرو در اقدامات فرهنگی و مسئولیت اجتماعیالگانت ، پیشرو در اقدامات فرهنگی و مسئولیت اجتماعی

دکمه بازگشت به بالا