استان ها

تاکید بر بهره‌گیری از ابزار رسانه در فرهنگ‌سازی امید و زیست دانشجویی 

مجله تفریحی زیباروز/خراسان جنوبی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند اظهار کرد: لازم است ابزار رسانه به منظور تحقق و فرهنگ‌سازی امید و زیست دانشجویی مورد استفاده قرار گیرند. 

سیدمحمدرضا خلیل نژاد، امروز پنج شنبه ۱۳ آنلاین در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی و سردبیر ایسنای خراسان جنوبی بر ضرورت بهره گیری از ابزارهای نوین برای انتقال اخبار دانشگاه، گفت: در این حوزه خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز می‌تواند یاریگر دانشگاه بیرجند باشد. 

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، وی با بیان اینکه لازم است فرهنگ سازی برای بهره گیری از سرمایه‌های دانشگاه با کمک خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز انجام گیرد، افزود: در این زمینه می‌توان از توان دانشجویان بهره ببریم و در این حوزه با تعامل با خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام خواهیم کرد. 

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند بر تعامل بهتر با رسانه در خصوص انعکاس دستاوردهای دانشگاه تاکید کرد و گفت: لازم است با کمک رسانه کاری کنیم که فرهنگ و زیست دانشگاهی دیده و به آن توجه شود. 

خلیل‌نژاد با بیان اینکه این فعالیت تخصصی است که باید رسانه‌ها برای تحقق آن پای کار باشند، بیان کرد: لازم است ابزار رسانه به منظور تحقق و فرهنگ‌سازی امید و زیست دانشجویی مورد استفاده قرار گیرند. 

وی با تاکید بر امیدآفرینی در دانشگاه، تصریح کرد: آمادگی هر نوع همکاری با خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز در جهت رسانه‌ای کردن اخبار دانشگاه را داریم. 

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این دیدار بر ضرورت تعامل دانشگاه با خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز در راستای نیل به اهداف هر دو مجموعه تاکید کرد و گفت: خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز می‌تواند در امور مختلف فرآیندهای دانشگاه در کنار این مجموعه باشد. 

سپیده قلندری اسفدن، سردبیر خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز و مدیر اداره هنر و رسانه جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی نیز با اشاره به ارتباط خوب این رسانه با دانشگاه، بیان کرد: در این راستا می‌توانیم در تربیت خبرنگار دانشجویان در قالب طرح ” هر دانشجو، یک خبرنگار” فعالیت کنیم. 

وی با تاکید بر آمادگی این خبرگزاری برای ارائه دوره‌های آموزشی برای دانشگاه تصریح کرد: مجله تفریحی زیباروز می‌تواند در ارائه دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه دانشجویان و هم چنین ارتقای سواد رسانه‌ای تعامل ویژه داشته باشد. 

سردبیر خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز با اشاره به برگزاری دوره‌های  آموزشی از جمله هوش مصنوعی توسط این خبرگزاری، بیان کرد: می‌توانیم با رویکرد آموزشی و اطلاع رسانی اخبار دانشگاه این قبیل دوره‌ها را با تعامل دانشگاهی برگزار کنیم. 

قلندری اسفدن با بیان اینکه مجله تفریحی زیباروز می‌تواند در معرفی نخبگان دانشگاهی، طرح‌های پژوهشی موفق و نشست‌های تخصصی در کنار دانشگاه باشد، یادآور شد: می‌توان با تدوین قرارداد با دو سرفصل دوره‌های آموزشی و اطلاع رسانی با رویکرد امیدآفرینی در راستای رسانه‌ای کردن اخبار دانشگاه بیرجند گام برداشت که مجله تفریحی زیباروز در این زمینه آمادگی کامل را دارد. 

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا